משפט

בעלי הפורום שוחרר למעצר בית עד תום ההליכים

יוסי שוורץ אשר הואשם בשורת עבירות מין חמורות שביצע לכאורה בנשים בשעה שבילו במועדון שהיה בבעלותו שוחרר למעצר בית בתום חודשיים בהם ישב במעצר
מערכת ice | 
יוסי שוורץ בעלי מועדון הפורום (צילום מסך כאן 11, מסך רשת 13)
בעלי מועדון "הפורום" בבאר שבע יוסי שוורץ שוחרר למעצר בית, כך דווח הבוקר (שני). זאת לאחר שבית המשפט העליון החליט לקבל את ערעורו של שוורץ על החלטת בית המשפט המחוזי בבאר שבע להורות על מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו, והחליט לשחררו למעצר בית.
סנגוריו של יוסי שוורץ, המואשם, כזכור, בשורה של עבירות מין והחזקת סם טענו בערעורם בפני בית המשפט העליון כי הראיות אינן מוצקות דיין כדי להורות על מעצרו של יוסי שוורץ עד תום ההליכים. מנגד טענו בפרקליטות כי הראיות כפי שהוצגו בפני בית המשפט המחוזי בבאר שבע, סותרות את גרסתו של שוורץ. כאמור בית המשפט החליט לאמץ את בקשת סנגוריו.
 
כזכור, שוורץ, בן ה-60, שותף בבעלות של מועדון הענק בעיר הדרומית, מואשם בביצוע שורת עבירות של אינוס, מעשה מגונה בכוח, הטרדה מינית והספקת סם והחזקת סם מסוכן שלא לצריכה עצמית. על פי כתב האישום, שהוגש על ידי פרקליטות מחוז דרום (פלילי), הנאשם ביצע עבירות מין בשתי מתלוננות, במועדים שונים, לאחר שהגיעו לבלות במועדון. הנאשם הוביל את המתלוננות למשרדו וכשהן גילו התנגדות וסירבו לקשר המיני עמו, לא חס עליהן וביצע את זממו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה