תרבות ופנאי

טום קרוז לוקח צד במלחמה: זו הדרישה ממפיקי הסרטים

קרוז פרץ לשיחת זום שנערכה היון בניסיונות המשא ומתן בין השחקנים והתסריטאים השובתים לבין איגוד מפיקי הטלוויזיה והביע את תמיכתו במאבק 
מערכת ice | 
טום קרוז (צילום Gage Skidmore from wikimedia)
שביתת השחקנים בהוליווד מקבלת היום את תמיכתו של אחד השחקנים המפורסמים ביותר שלה: טום קרוז. כוכב הסרט "Top Gun: Maverick" תמך ב-SAG-AFTRA (איגוד שחקני המסך) במהלך הופעת פתע בפגישת משא ומתן בין איגוד השחקנים לבין הברית של מפיקי סרטים וטלוויזיה (AMPTP) באמצעות זום, לפי ה-Hollywood Reporter.
על פי הדיווחים, השחקן בן ה-61 התגייס למאבק נגד ההשתלטות של בינה מלאכותית בהצהרה שהדהדה כעת על ידי אלפי שחקנים ובדרנים בהוליווד, ששובתים עם איגוד התסריטאים של אמריקה (WGA) לראשונה מזה יותר משישה עשורים.
קרוז פרץ לשיחה בניסיון נואש לגרום ל-AMPTP להעריך מחדש את עמדתו לגבי AI בעידן הזרמת הטלוויזיה והסרטים.
הסרט האחרון של השחקן "משימה בלתי אפשרית" נעצר כתוצאה מפעולת השביתה, וכך גם עשרות פרויקטים מתוקשרים אחרים, כולל סרט ההמשך "אווטאר", "גלדיאטור 2" ו"דדפול 3".
במהלך שיחת הזום, קרוז התייחס גם לעמדתה של האיגוד לגבי שחקני פעלולים, לפי הרשת. השחקן ביקש מ-AMPTP לאפשר למבצעים להמשיך בסיורי העיתונאים שלהם בעקבות השביתה, בשל "המצב השברירי של בתי הקולנוע" בעקבות המגיפה.
לדבריו, קידום סרטים "חשוב" לשחקנים באותה מידה שהוא חשוב לאולפן. האיגוד המגן על ה-A-listers הגדולים ביותר בהוליווד ביום חמישי איחד כוחות עם תסריטאים על קו הבחירות לאחר שהצביע על השבתת ההפקה ברחבי תעשיית הבידור, מה שעלול לגרום לבצורת של תוכניות וסרטים בעתיד הקרוב.
ה-SAG-AFTRA הצביע פה אחד להפסיק לעבוד לאחר שהחוזה שלהם פג והשיחות נפרצו עם הברית של מפיקי סרטים וטלוויזיה (AMPTP), המייצגת ענקיות סטרימינג כמו דיסני, נטפליקס, אמזון ואחרות.
השביתה מציינת את הפעם הראשונה ש-SAG-AFTRA המונה 160,000 חברים מתפטרת מעבודות קולנוע וטלוויזיה מאז 1980. הן SAG-AFTRA והן ה-WGA דורשות עלייה בשכר ובשאריות בעידן הסטרימינג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה