bdi spot

שירותי הסטרימינג: רואים יותר, משלמים פחות - ולנו זה משתלם

שחקן חדש בעיר: שירותי הסטרימינג ממשיכים לנגוס בספקים הגדולים ולמה זה משתלם לנו הצרכנים

בשיתוף CofaceBdi | 
אילוסטרציה AI
מוערך כי בשנת 2022 הכנסות שוק שירותי הטלוויזיה בישראל יסתכמו בכ- 3.75 מיליארדי שקלים, קיטון של כ- 1.3% ביחס ל- 2021. בין ספקי שירותי הטלוויזיה הפועלים בישראל נציין את הוט, יס, פרטנר, סלקום, נטפליקס, דיסני פלוס, אפל טי.וי ועוד. נציין כי בחודש יוני 2023 הצטרפה לשוק חברת סטרימינג נוספת בשם FreeTV בבעלות קשת ו- RGE (חברת התוכן של משפחת רקנאטי) המציעה שירותי צפייה בתשלום.
על רקע החרפת התחרות וכניסתם של שחקנים חדשים לשוק, אנו עדים לירידה בהכנסה הממוצעת ממנוי, ומעבר של לקוחות מחבילות פרימיום לחבילות דיסקאונט, זאת לצד פתיחות של לקוחות לעבור לחבילות "רזות" יותר, המבוססות על שירותי אינטרנט.
שוק שירותי הטלוויזיה נשלט ברובו על ידי "הוט" ו"יס" האוחזים בנתח שוק כספי מצרפי של כ- 79% בשנת 2022. למרות זאת, בשנים האחרונות ישנה מגמת ירידה בנתח השוק של שני השחקנים המרכזיים, בשל כניסתם של שחקנים חדשים, ביניהם: נטפליקס, דיסני פלוס, אפל טי.וי, FreeTV ואחרים, לצד מעבר של לקוחות לחבילות דיסקאונט.

הערה:
הניתוח בוחן את הכנסות ספקי שירותי הטלוויזיה בישראל המציעים שירותי צפייה בתשלום בטלוויזיה. כולל החברות הוט, יס, סלקום, פרטנר, נטפליקס, דיסני פלוס ועוד.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה