תרבות ופנאי

טום קרוז נחשף: החוזה המטורף שיכניס לו מאות מיליוני דולרים

טום קרוז, כוכב הסרט "Top Gun: Maverick", חתם על חוזה טאלנט יחיד במינו מול הנהלת הסרט והוא מכניס 10% מהכנסותיו, מה שיכניס לו לא פחות מ-258 מיליון דולר
מערכת ice | 
טום קרוז (צילום אינסטגרם/ טום קרוז)
"Top Gun: Maverick" הוא לא ספק להיט שובר קופות, שהפך לסרט המרוויח ביותר בשנת 2022 וללהיט הגדול ביותר בקריירה של הכוכב ההוליוודי הענק, טום קרוז. תאמינו או לא, זה הסרט הראשון של טום שמרוויח יותר ממיליארד דולר בקופות. הסרט אפילו היה מועמד לפרס האוסקר לסרט הטוב ביותר.
הסרט הוא בכלל שיתוף פעולה בין כלל השחקנים, אבל מי שמקבל את רוב הקרדיט על הצלחת הסרט הוא טום קרוז, וממש לא בכדי. עבודתו הקשה של קרוז ניכרת על המסך, אבל ממש לא רק. לפני הוצאת הסרט, קרוז תיזז בין אירוע לאירוע והיה הדמות המרכזית בפרסומו.

כמה כסף בדיוק הרוויח טום קרוז מטופ גאן? הרבה. והכל בזכות חוזה הוליוודי נדיר ומיוחד מאוד שאף שחקן אחר לא מקבל. קרוז קיבל 13 מיליון דולר רק עבור ההשתתפות שלו בסרט, וזה הכסף הקטן. קרוז מכניס לכיסו 10% מההכנסות של הסרט, שיכולות להגיע עם תמלוגים נוספים ל-20%. טופ גאן הכניס כבר מיליארד דולר וחצי ברוטו, שהם 900 מיליון דולר נטו.
כאשר כוללים את משכורת הבסיס שלו,, אפשר להניח שטום קרוז כרגע בתור כדי להרוויח לפחות 103 מיליון דולר. על פי אתר "celebritynetworth", סך ההכנסות של הסרט עוד יעלו ויעלו, ועל פי הערכה קרוז עשוי להכניס לא פחות מ...שימו לב טוב - 258 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה