תרבות ופנאי

השחקנית זוכת האוסקר חושפת: "כמעט מתתי משבץ"

השחקנית שחתומה על פרס האוסקר הצעיר ביותר שהוענק, חושפת את התקופה הקשה שעברה עליה מאז מגיפת הקורונה, "אני נלחמת כל יום"
מערכת ice | 
טייטום אוניל (צילום טייטום אוניל אינסטגרם @thechrissutton)
שחקנית העבר טייטום אוניל חשפה כי היא סבלה משבץ מוחי כמעט קטלני לאחר שנטלה מנת יתר של סמים ב-2020.
"כמעט מתתי", היא אמרה למגזין פיפל בראיון שער שהעניקה. במהלך תחילת מגיפת הקורונה, בשנת 2020, כוכבת "ירח הנייר" החלה להשתמש לרעה בתרופות המרשם שלה, שנרשמו לכאבי גוף ודלקת מפרקים שגרונית.
כמה חודשים לאחר מכן, בחודש מאי, חברתה של אוניל, מצאה את זוכת האוסקר הצעירה ביותר בהיסטוריה במנת יתר של תרופות כאב, אופיאטים ומורפיום בדירתה בלוס אנג'לס. החדשות לא הפתיעו את בנה, קווין מקנרו, 37, הבכור מבין שלושת ילדיה שהיא חולקת עם בעלה לשעבר, אגדת הטניס ג'ון מקנרו. "זו הייתה שיחת הטלפון שתמיד חיכינו לה", הודה בנה.
אוניל, 59, נאבקה בבריאותה הנפשית במהלך המגיפה. "COVID, כאב כרוני, כל הדברים האלה הובילו למקום של בדידות", אמר קווין. "במקום הזה, אני לא חושב שמבחינתה הייתה הרבה תקווה".
השחקנית הובהלה לבית החולים ואובחנה עם אפזיה, הפרעה הנובעת מפגיעה בחלק במוח שאחראי על השפה, כך לפי המכון הלאומי לחירשות והפרעות תקשורת אחרות.
"היא הייתה בתרדמת," אמר קווין. "חשבו שהיא עיוורת, חירשת ואולי לא תדבר שוב". לאחר שהתעוררה, לא אוניל יכלה לדבר, לכתוב או לקרוא ונאבקה בזיכרון שלה. בעודה תחת השגחה רפואית, היא השתתפה במפגשי טיפול יומיומיים, בפגישות של 12 שלבים ועבדה להשבת זיכרונה.
אוניל הודתה, "עברתי הרבה". חמישה חודשים לאחר השבץ שלה, על פי החשד היא איימה לקפוץ ממרפסת בית בלוס אנג'לס.. "מבחינה רגשית, הדברים שגרמו לאמא שלי לרצות לקחת סמים מלכתחילה, עדיין נוכחים מאוד", גילה בנה.
אוניל נאבקה בהתמכרות לסמים במשך רוב חייה, והתקבלה במתקני שיקום שונים במהלך 40 השנים האחרונות. "ניסיתי להתפכח כל חיי", אמר אוניל. "כל יום אני מנסה."
"היא אימצה את הניסיון הזה להחלמה. אני חושב שזה נס. מעולם לא הייתי גאה יותר להיות הבן שלה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה