תרבות ופנאי

להקת הרוק הפופולרית מגיעה להופעה ראשונה בישראל

להקת הרוק דה אופספרינג תופיע לראשונה בישראל ב-10 ביולי, באקספו תל־אביב; כרטיסים יעלו החל מ-359 שקלים במכירה מוקדמת
מערכת ice | 
דה אופספרינג (צילום ויקיפדיה)
להקת הרוק דה אופספרינג (The Offspring) תופיע לראשונה בישראל ב-10 ביולי, באקספו תל־אביב. כרטיסים יעלו החל מ-359 שקלים במכירה מוקדמת.
אופספרינג הוקמה בשנת 1984 תחת השם Manic Subsidal לאחר שהמקימים דקסטר וגרג נפגשו, אך רבים מייחסים את תחילת הקריירה של הלהקה לשנת 1987 שבה הקליטה הלהקה בפעם הראשונה, תחת השם החדש The Offspring. הלהקה החלה את דרכה בעודה מושפעת מהתרבות והמוזיקה של הפאנק הפרוע בשנות ה-70, ובעיקר מהסקס פיסטולס ומהחונקים אשר מהם גם שאבו את מנהגם להתלבש בשחור כמעט אחיד.
הפריצה של הלהקה הגיעה עם אלבומה השלישי "Smash" ("התנפצות") שיצא בשנת 1994. האלבום מחזיק עד היום בשיא המכירות לאלבום שהוקלט בחברת הקלטות עצמאית, עם 11 מיליון עותקים. הלהיט מתוך האלבום "Come Out and Play" ("צא החוצה לשחק") זכה להצלחה במצעד הפזמונים בארצות הברית ולבסוף גם שודר הקליפ שלו בערוץ MTV.
הלהיט הגדול ביותר של האלבום היה "Self Esteem" ("הערכה עצמית"), בו הדובר בשיר מספר איך חברתו מנצלת אותו. הצלחתה הגדולה של הלהקה ה"לא חינוכית" בקרב הנוער עוררה את דאגתם של הורים רבים אשר שברו את הדיסקים של ילדיהם ושלחו לחברי הלהקה את הדיסקים השבורים כאות מחאה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה