תרבות ופנאי

נפלאות 2023: צפו בבן-גוריון רוקד לצלילי נועה קירל

במסגרת המערכון, שבו משתתפים כל כוכבי "זהו זה", שלמה בראבא בתפקיד בן-גוריון וכן מוני מושונוב, גידי גוב, אבי קושניר ודבל'ה גליקמן, מצטרפת נועה קירל לחברים, שמשכנעים את בן-גוריון להקים מדינה כדי שניתן יהיה, בין היתר, לייצג את ישראל עם "יוניקורן" באירוויזיון
מערכת ice | 
נועה קירל (צילום יוטיוב/ כאן 11)
לכבוד יום העצמאות צולם פרק כפול ומיוחד של "זהו זה" של כאן 11, בו לקחה חלק נועה קירל, רגע לפני שממריאה לאירוויזיון בליברפול, אנגליה. במסגרת המערכון, שבו משתתפים כל כוכבי "זהו זה", שלמה בראבא בתפקיד בן-גוריון וכן מוני מושונוב, גידי גוב, אבי קושניר ודבל'ה גליקמן, מצטרפת נועה קירל לחברים, שמשכנעים את בן-גוריון להקים מדינה כדי שניתן יהיה, בין היתר, לייצג את ישראל עם "יוניקורן" באירוויזיון. נועה משמיעה את יוניקורן, ולצליליו רוקד בן-גוריון וכל משתתפי המערכון.
כמו בכל שבוע, גם כאן, יבצעו חברי "זהו זה" ביצועים חדשים לשירים ישראליים. אורחים נוספים יצטרפו למערכונים סאטיריים באווירת החג, בהם רמזי וניסים מ"קופה ראשית" והזמר בניה ברבי. הפרק ישודר ביום שלישי (25.4) בשעה 21:35 מיד בסיום טקס המשואות ואורכו 53 דקות.
השיר של קירל לאירוויזיון מתרסק לאחרונה בדירוג ספוטיפיי. פאר טסי ממשיך לשמור על כוחו ברשימת השירים המואזנים ביותר בשבוע האחרון עם "אהבה חולה", שנשאר יציב במקום הראשון. "אין אותנו יותר" של אבי אבורומי ומור ממשיך לעלות כאשר הוא עולה 2 מקומות אל המקום השני במקום "Unicorn" שמתרסק למקום השביעי.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה