תרבות ופנאי

סטטיק ובן אל חוטפים מכה קשה: האלבומים הוסרו מהיוטיוב?

העמוד הרשמי, אף שהצמד פורק כבר לפני כמעט שנה, בעל מיליוני הצפיות וההשמעות ללהיטי העבר של הצמד האהוב לשעבר ועתה רק של לירז רוסו עם האלבום החדש של סטטיק, אינו נגיש יותר ולא ניתן לשמיעה. ברשת נשארו בהלם: “אני בהלם!! מחקו את כל האלבום החדש של סטטיק"
מערכת ice |  1
סטטיק ובן אל (צילום משה נחומוביץ)
סטטיק ובן אל חוטפים מכה שהם ממש לא ציפו לה. המעריצים של הצמד שעוקבים אחריהם ביוטיוב שמו לב אמש (שלישי) בשעות הערב המאוחרות כי העמוד של הצמד, על אף שפורק כבר לפני כמעט שנה, בעל מיליוני הצפיות וההשמעות ללהיטי העבר של הצמד האהוב לשעבר ועתה רק של לירז רוסו עם האלבום החדש של סטטיק, אינו נגיש יותר ולא ניתן לשמיעה.
יש לציין כי העמוד הוביל במשך שעות ארוכות עד שתוקנה התקלה לעמוד אחר ובו חלק גדול מהלהיטים של השניים אינו זמין כלל להאזנה או לצפייה בקליפים. מנהליו של סטטיק עבדו במשך זמן רב כדי לטפל בבעיה ואף נראה שחלק מהשירים חזרו לאוויר, במה שנראה כמו חשבון גיבוי אחר.

בינתיים, נראה שדווקא אלבומו החדש של סטטיק, “לירז”, הוסר במלואו מהחשבון המקורי של הצמד וטרם הושב לאוויר עם כל מיליוני הצפיות שכבר צבר, המעריצים לא יכלו שלא להביע דעה בעניין. מדובר בנזק כספי לא מבוטל עבור סטטיק והמנהלים שלו שגם הפסידו לא מעט השמעות וגם עלות הטיפול בתקלה.
יש לציין שכל עוד התכנים לא הופיעו, הרשת השתגעה לחלוטין: “האלבום סולו של סטטיק הוסר!!”. “אני בהלם!! מחקו את כל האלבום החדש של סטטיק”. אחד המגיבים בערוץ היוטיוב כתב: “זה הסימן שאתם צריכים להתגבר טיפה על האגו ולעבוד יחד”. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טוב חיים
    אנונימי 04/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בדקתי וזה לא נכון זה שקר וכך גם כל הכתבות פה
    סגור