תקשורת ומדיה

סטטיק עושה אפליה? עיתונאים נטשו את הופעת הענק במחאה

עיתונאים עזבו במחאה את ההופעה לאחר שהושבו ביציע ולא בסמוך לבמה. לפי גורמים, בהפקה של סטטיק לא אהבו לאחרונה לא מעט כתבות של משעלי שחשפו דברים סביב סטטיק, בהפקה טענו: "בהפקות גדולות ומורכבות כאלו קורה שמוזמנים אינם שבעי רצון ממקום ההושבה שלהם"
כפיר אדר |  9
האלבום של סטטיק (צילום יח"צ)
הופעת הבכורה של סטטיק בקריירת הסולו שלו אחרי הפרידה מבן אל תבורי, נערכה אמש (שני) בהיכל מנורה מבטחים ועל פי הביקורות סיפקה את הסחורה, עם שלל הפתעות, אורחים ואפילו מונולוגים מרגשים לעיני אלפי צופים ביציעים בהיכל. עם זאת, היו גם אלו שנותרו די ממורמרים על היחס שקיבלו.
כאשר העיתונאים הגיעו, אמרו להם מההפקה ומהיח"צ שאף אחד לא על הפרקט, אלא בשורות הראשונות של היציע. העיתונאי גיל משעלי, כתב המוזיקה של מאקו ומערכת TMI גם נאלצו לשבת באולם, בדומה לצוות של גיא פינס.
מה שגרם לתסיסה בקרב המוזכרים לעיל, הוא שבעלי ישראל בידור דווקא היו על הפרקט, לצד ערן סויסה מישראל היום, עידו פורת מגלגל"צ ועוד כמה. משעלי החליט לעזוב את ההופעה במחאה והוא לא היה היחיד שבחר לפעול כך.
עיתונאים נוספים גם עזבו במחאה את ההופעה. לפי גורמים, בהפקה של סטטיק לא אהבו לאחרונה לא מעט כתבות של משעלי שחשפו דברים סביב סטטיק, אבל מדובר בגופים כמו רשת 13, מאקו וקשת 12, שישבו רחוק מהבמה.
יש לציין שהעיתונאים שישבו באולם קיבלו כרטיסים לשורות הראשונות, והמרחק בין המושבים לפרקט לא היה רחוק במיוחד. ייתכן ועצם "האפליה" הביאה לתסיסה, אך בסופו של דבר כלל כלי התקשורת שהגיעו לסקר קיבלו מושבים בשורות הראשונות.
​אביחי חכם ביים את המופע שכלל רשימת אורחים שתפסו את מקומו של האקס תבורי: איתי לוי, אגם בוחבוט, נטע ברזילי, סטפן ומאיה קיי בהופעה שהייתה שנויה במחלוקת לחלקכם, אבל הרימה את ההיכל רגע אחרי שהשתתפה בגמר 'הישרדות' של רשת 13.
מהפקת המופע נמסר: "אנו שמחים על ההתעניינות הרבה במופע של סטטיק ועל הסיקור האוהד והתגובות הנלהבות לו זכה מקיר לקיר. ההפקה עשתה כול אשר יכלה על מנת להושיב את העיתונאים במקומות נוחים לסיקור באולם. כאשר התפנו מקומות מוזמנים באורקסטרה הועברו חלקם למקומות שהתפנו. בהפקות גדולות ומורכבות כאלו קורה שמוזמנים אינם שבעי רצון ממקום ההושבה שלהם ואנו מצרים על כך".
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    שיקנו כרטיסים , מי אמר שהם צריכים לקבל בחינם
    אבי 04/2023/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ועוד בשורה הראשונה .
    סגור
  • 8.
    סטטיק
    יוני 04/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 2
    האמת, סתם אמנים. ממש, מרוכזים בעצמם כל הזמן כתבות עניינים. זה לא אומנות בכלל. שר על בן אל, בן אל שר עליו. נפרדו, נשארו. זה אומנות זה? מי יש לו יותר לייקים מי יש לו יותר עוקבים. מצחיק
    סגור
  • 7.
    אל תשוו ערן סויסה למאקו
    אחת שיודעת 04/2023/04
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סויסה זה גוף תקשורת בפני עצמן
    סגור
  • 6.
    למה מזלזלים במאקו (ל"ת)
    יפעת 04/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 5.
    מאקו יצאו קטנים (ל"ת)
    דן 04/2023/04
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 4.
    מוגזם לעזוב הופעה (ל"ת)
    עמית חן 04/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 3.
    גיל משעלי קשוח מדי (ל"ת)
    ערן 04/2023/04
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 2.
    בושה בשביל סטטיק (ל"ת)
    דן 04/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 1.
    טוב מאוד
    רון 04/2023/04
    הגב לתגובה זו
    3 2
    התקשורת לא אובייקטיבית אין. לסמוך אליהם.
    סגור