תרבות ופנאי

סטטיק הדהים את הקהל בהופעת הענק: זה המסר ששלח לבן אל

בהופעה עם שלל הפתעות, אורחים ואפילו מונולוגים מרגשים לעיני כ-9,000 צופים בהיכל, הוא שלח מסר לאקס: "ביום שבן אל יוציא גם אלבום וזה יקרה, יש לי רק בקשה אחת מכם תחבקו אותו כמו שחיבקתם אותי", גרושתו שרית פולק הפיקה אגב את מסיבת האפטר פרטי אחרי ההופעה
מערכת ice |  1
האלבום של סטטיק (צילום יח"צ)
הופעת הבכורה של סטטיק בקריירת הסולו שלו אחרי הפרידה מבן אל תבורי נערכה אמש (שני) בהיכל מנורה מבטחים וסיפקה את הסחורה, על פי הביקורות, עם שלל הפתעות, אורחים ואפילו מונולוגים מרגשים לעיני כ-9,000 צופים בהיכל.
​אביחי חכם ביים את המופע שכלל רשימת אורחים שתפסו את מקומו של האקס תבורי: איתי לוי, אגם בוחבוט, נטע ברזילי, סטפן ומאיה קיי בהופעה שהייתה שנויה במחלוקת לחלקכם, אבל הרימה את ההיכל רגע אחרי שהשתתפה בגמר 'הישרדות' של רשת 13.

תוך כדי הוא גם נשא נאום בשבחו של תבורי וביקש מהקהל: "ביום שבן אל יוציא גם אלבום וזה יקרה, יש לי רק בקשה אחת מכם תחבקו אותו כמו שחיבקתם אותי", בהמשך הוא שר לא מעט מהלהיטים המשותפים של השניים.
ערן סויסה כתב: "הגעתי לשם סקפטי מאוד וכבר בעשר השניות הראשונות הבנתי שטעיתי ברמות. זו הייתה אחת ההופעות המרשימות, העשירות והטובות שהייתי בהן בתקופה האחרונה. כמעט שעתיים ואין רגע דל, ובכל רגע נתון קורה משהו על הבמה. בכל שנייה הושקעה מחשבה. הפקה מוקפדת, ליינאפ מצוין, רקדנים מעולים, הכל מעודכן ונכון".
 
אגב, יש לציין כי גרושתו של הזמר, שרית פולק, הייתה לידו לא מעט ביום הזה. היא נכחה בהופעה והייתה זו שאמונה על מסיבת האפטר פרטי, אליה הגיעו שלל כוכבים, כולל עדן בן זקן שנצפתה רוקדת. פולק גם העלתה לאינסטגרם שלה מסר של עידוד לסטטיק: "שריתוש תמיד צודקת, נתן את ההופעה של החיים", סטטיק השיב לה: "את חלק בלתי נפרד".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כנסו......
    דורי 04/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שרית פולקלור עושה פרסומת לקומפלקס? מה זאת החולצה הזאת?
    סגור