תרבות ופנאי

צפו: ח"כ אמסלם הפתיע את חנן יובל וקובי פרץ על הבמה

כחודש לאחר שחנן יובל סירב להופיעי בכנסת, ח"כ אמסלם עלב בו והציע להזמין את קובי פרץ - התאחדו שלושתם אמש על הבמה במועדון גריי ביהוד ושרו יחדיו  
מערכת ice | 
אמסלם עם פרץ ויובל (צילום צילום מסך)
אחרי שגרם בעקיפין לאיחוד הלא שגרתי בין הזמרים קובי פרץ וחנן יובל – הצטרף אליהם אתמול (שלישי) ח"כ דודי אמסלם על הבמה והפתיע בשירה.
כזכור, הסערה החלה כאשר חנן יובל (76) קיבל הצעה להופיע במשכן הכנסת בטקס יום הזיכרון, אך השיב בשלילה והשיב במכתב למפיק האירוע כי הוא הוא חש שיעשה שקר בנפשו אם יופיע "בפני גסי הרוח האלה" והוסיף: "לכנסת הזאת, של אלמוג כהן, של דודי אמסלם, של החברה גוטליב, של גלית דיסטל, של אריה דרעי שנהנה מההומור של אלמוג כהן, של יו"ר הכנסת, שבמקום לגעור בטינופות הוא אוסר על הצילום שלהם, שלא ידעו בחוץ, ועוד ועוד - שאמשיך? ואין אפילו צדיק אחד שיקום ויזעק", כתב חנן יובל.

בתגובה לדברים, ח"כ דוד אמסלם תקף את הזמר: "חנן יובל… מי זה? הייתי מציע למארגנים להביא את הזמר והיוצר הנפלא קובי פרץ, כדי שישיר לנו את השיר: 'אנחנו מאמינים בני מאמינים ואין לנו על מי להישען, אלא על אבינו שבשמיים'".
 
קובי פרץ לא פספס את ההזדמנות והשיב מצדו: "בימים לא פשוטים שאנחנו עוברים בתור עם ומדינה, אני בעד אחדות ושלום בין כל בני ישראל. כולנו אחים. לא משנה מה הדעות הפוליטיות של מי מאיתנו או מאיפה הורינו הגיעו ארצה".
לבסוף סיכמו יובל ופרץ על הופעה משותפת – וזו אכן הגיעה אתמול במועדון הגריי במודיעין. ח"כ אמסלם שהוזמן על ידי קובי פרץ להופעה, הגיע והפתיע כשגם עלה לשיר עם השניים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה