תרבות ופנאי

כוכב "חברים" חושף: "איבדתי את הבתולים בגיל 14 ב-20 שניות"

השחקן המצליח קול ספראוס התראיין לפודקאסט בו סיפר על הלילה שבו איבד את בתוליו לנערה מבוגרת ממנו והודה: "התחרטתי על זה"
מערכת ice | 
שחקני חברים (צילום אינסטגרם)
ב"20 שניות שהתחרטתי עליהן": כך סיכם השחקן קול ספראוס את חוויית איבוד הבתולים שלו, בראיון שהעניק ברביעי האחרון לפודקאסט המצליח Call Her Daddy. ספראוס בן ה-30 (אחיו התאום של השחקן דילן ספראוס) שכזכור גילם את דמותו של בן, בנו של רוס בסדרה "חברים" ולאחר מכן המשיך לככב בסדרות דוגמת "החיים היפים של זאק וקודי" לצד אחיו התאום ובסדרה "ריברדייל", סיפר כי האקט קרה בזמן חופשה משפחתית וארך כ-20 שניות.
"זה סיפור נפלא כי אני מרגיש שהוא חושף הרבה על מי שאני", אמר ספראוס למנחת הפודקאסט אמילי קופר ספק בציניות ספק ברצינות. "זה קרה כשהייתי בן 14 עוד בשלב של התספורת הגרועה", התבדח רגע לפני שפירט על מה שהביא אותו לאותו רגע.

"הייתי בחופשה משפחתית בפלורידה ופגשתי נערה שהייתה מבוגרת ממני וזה כבר היה מפוקפק", נזכר. "בלילה הראשון רק התמזמזנו, ובלילה השני, טוב, זה כבר ממש גורם לי להיות קצת לחוץ, זה היה קרינג'י. מצאתי את עצמי דופק לה בדלת המלון.
"הלב שלי פעם", נזכר ספראוס, "כשעשינו את דרכנו לחוף. "בסופו של דבר מצאתי את עצמי אומר לה שורה שאחי דילן לא מאפשר לי לשכוח מאז: 'אז את זורמת עם ז**ן', והיא הסתכלה עליי ואמרה מה? ואני הייתי רק בן 14 אז", הזכיר. אחרי שהשיבה לו בחיוב, קול מספר שסימס לאחיו דילן ולחבר שהיה איתם  כדי שיפנו לו את החדר במלון בו כולם התאכסנו יחדיו. 
קול מספר שהוביל את הנערה לחדר כשהם חולפים על פני אחיו והחבר שלהם כשהם שואלים אותו: 'אחי מה אתה מצפה שנעשה עכשיו' והוא נזכר שהשיב: 'לא יודע. לכו תשחקו שחמט או משהו'.
"בסופו של דבר", כך חשף, כל העניין נמשך 20 שניות והוא לא דיבר עם אותה בחורה לאחר אותו הלילה. "התחרטתי על אותו הלילה כי לא הפכתי את זה לחוויה ששווה לזכור", אמר. "אחרי זה נהייתי מונוגמיסט סדרתי", הצהיר. "עברתי ממערכת יחסים ארוכה אחת לשנייה" , אמר ספראוס שהודה בהמשך הראיון כי הוא והאקסית המיתולוגית שלו השחקנית לילי ריינהרט (לצידה כיכב גם בסדרה "ריברדייל) שהיו במערכת יחסים מתוקשרת בין השנים 2017 ל-2020 גרמו לא מעט נזק אחד לשנייה במהלך הזוגיות ביניהם. עוד הוסיף כי אכן איבד את בתוליו לפני התאום שלו דילן והוסיף בבדיחות: "הייתי כמו שפן הניסיונות שלו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה