תרבות ופנאי

כוכבת חברים בצרות? מואשמת שחילקה סמים פסיכדליים בביתה

בספרו החדש הנסיך הארי חושף כזכור שלל פרטים על חייו האישיים לפני שהכיר את מייגן מרקל ובהם גם אירוע במסגרתו ניסה פטריות הזייה בביתה של כוכבת 'חברים' קורטני קוקס. באירוע קבלת כוכב בשדרה בהוליווד היא מכחישה: "לא היו פטריות!"
מערכת ice | 
שחקני חברים (צילום אינסטגרם)
הספר האוטוביוגרפי של הנסיך הארי אמנם יצא לפני כחודש וחצי וכבר די נשכח על ידי התרבות המערבית, אך נדמה כי בדרכים מפתיעות הוא עדיין מצליח לצבור שיח והפעם במקום מאד לא צפוי. כוכבת 'חברים' קורטני קוקס זכתה לקבל השבוע כוכב משלה בשדרת הכוכבים בהוליווד, שם עימתו אותה עם פרט מאד ספציפי לגביה מהספר של הנסיך.
מסתבר כי הנסיך תיאר בספרו אירוע אחד משנת 2016 בו הוזמן על ידי מכרים, שבין היתר גם היו חברים של קוקס, לביתה והארי כמובן נענה להזמנה בהיותו מעריץ של הסדרה המיתולוגית. בזמן שהותו בבית של קוקס אותם חברים גילו במקרר שלה פטרייה בצורת פרלין שוקולד שהוא כמובן ניסה וטעם. לדבריו אחר כך הוא בילה בהזיות בשירותים של קוקס והזה כי הפח בשירותים מדבר אליו.
בטקס קבלת הכוכב שלה קוקס התראיינה למגזין וראייטי האמריקאי שם עומתה עם המידע הזה והבהירה: "לא היו פטריות! ובהחלט לא הסתובבתי בבית וחילקתי אותן". לצד זאת קוקס אישרה כי הארי בילה באזור באותה שנה בערך יומיים עד שלושה וכי לאחרונה אפילו ראתה אותו באירוע, אך נמנעה מלדבר איתו אחרי שראתה שהוא עסוק עם אנשים אחרים.
אמש דווח כי אשתו של הארי, מייגן מרקל, חזרה (סוג של) לאור הזרקורים אחרי שהיא ובעלה הושפלו בפרק של סאות' פארק לפני שבועיים. כמו כן, עדיין רצות שמועות על השתתפותם של הזוג בטקס ההכתרה של אביו של הארי במאי, אם כי הם מכחישים שהוזמנו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה