תרבות ופנאי

כוכב 'חברים': "במשך חמש דקות הלב לא פעם"

בשבוע הבא צפוי צאת לאור ספרו האוטוביוגרפי של כוכב 'חברים' מת'יו פרי, Friends, Lovers, and the Terrible Thing", וקטעים נוספים מתפרסמים. זו הסיבה שפרי פספס הזדמנות לשחק בסרט עתיר כוכבים בשנה שעברה
מערכת ice | 
מת'יו פרי (צילום https://www.flickr.com/photos/66261959@N08/11418697384)
בשבוע הבא צפוי לצאת לאור ספרו האוטוביוגרפי של מת'יו פרי, "Friends, Lovers, and the Big Terrible Thing", וכמיטב המסורת פרי מספק כותרות במסגרת קידום הספר החדש. בריאיון שהעניק השבוע לניו יורק טיימס, חושף כוכב חברים כמה התמכרותו השפיע על חייו וכיסו (שילם לא פחות מתשעה מיליון דולר) ומי תמך בו במהלך התקופה הקשה (ג'ניפר אניסטון).
בשנה שעברה לוהק פרי לסרטו עתיר הכוכבים של הבמאי אדם מקיי, "אל תסתכלו למעלה", אך בסופו של דבר הוא נעדר מצילומי הסרט בו כיכבו לאונרדו די קפריו, ג'ניפר לורנס ומריל סטריפ (איתה היה אמור לחלוק שלוש סצנות).

פרי הספיק להצטלם לסצנה אחת בלבד, עם ג'ונה היל, לפני שהחל להתאשפז במכון גמילה בשוויץ. השחקן סיפר ששם שיקר לרופאיו וטען כי הוא חווה כאבי בטן קשים – "האמת היא שהרגשתי טוב, אבל עדיין הרגשתי אי נוחות, פשוט לא כאב".
פרי, שקיבל משככי כאבים, אף עבר ניתוח שבמסגרתו הותקן "מכשיר רפואי מוזר" בגבו. הדבר הוביל למקרה מפחיד בו השילוב של התרופות והחומר המטשטש שהוזרק לו לניתוח (פרופופול) הובילו למקרה חירום.
"התעוררתי 11 שעות לאחר מכן בבית חולים אחר. מתברר שבגלל הפרופופול הלב שלי הפסיק לפעום במשך חמש דקות. זה לא היה התקף לב – המוניטור לא הציג קו ישר – אבל הלב לא פעם", תיאר פרי את הסיטואציה. "אמרו לי שאיזה בחור שוויצרי ממש לא רצה שהבחור מ'חברים' ימות על שולחן הניתוחים שלו, אז הוא ביצע בי החייאה במשך חמש דקות שלמות".
פרי תהה בספרו האם חייו ניצלו רק בעקבות זה שהוא כוכב חברים. "אם לא הייתי ב'חברים', אולי הוא היה עוצר אחרי שלוש דקות? האם 'חברים' שוב הצילה אותי?", שאל ועקץ. "הוא אולי הציל את חיי, אבל הוא גם שבר לי שמונה צלעות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה