טלוויזיה

כוכב חברים חושף: צ׳נדלר ניסה לבגוד במוניקה עם רייצ׳ל

מת'יו פרי מוציא בימים אלו את ספר הזיכרונות שלו וחושף כמה פרטים עסיסיים על התקופה שלו ב"חברים" וביניהם - הראש שלו על ג'ניפר אניסטון
מערכת ice |  2
שחקני חברים (צילום אינסטגרם)
הרכילות מאחורי הקלעים של Friends נשמעת אפילו יותר טוב מהתוכנית בפועל בשלב זה ועכשיו מת'יו פרי חשף כיצד הרגשות כלפי לג'ניפר אניסטון, השפיעו עליו על סט הצילומים. בעוד שצוות השחקנים היו חברים גם על המסך וגם מחוצה לו, כוכב הסיטקום בן ה-53 שיתף פרטים על הקראש שהיה לו פעם על אניסטון, גם היא בת 53.
הוא כתב בספר הזיכרונות החדש שלו: "מיד נדלקתי עליה, איך יכולתי שלא? חיבבתי אותה וקיבלתי את התחושה שגם היא מסוקרנת - אולי זה הולך להיות משהו. ואז קיבלתי שתי עבודות ביום אחד, אז התקשרתי לג'ניפר ואמרתי, 'את האדם הראשון שרציתי לספר לו את זה!'". בעשורים שחלפו מאז, לפרי היה הרבה זמן לחשוב על איך דברים הועברו לאניסטון והוא מהרהר על כך בספר הזיכרונות שלו: "במבט לאחור, זה היה ברור שזה גרם לה לחשוב שאני מחבב אותה יותר מדי או בצורה לא נכונה... ורק החמרתי את המצב כשהצעתי לה לצאת איתי".
התראת ספוילר - אניסטון אמרה "לא". "היא סירבה, אבל אמרה שהיא תשמח להיות חברה איתי, ואני מלמלתי 'אנחנו לא יכולים להיות חברים!'". בעוד שני הכוכבים נשארו חברים, הרגשות של פרי לא נעלמו בקלות רבה. "די מוקדם ביצירת הסיטקום, הבנתי שאני עדיין דלוק קשות על ג'ניפר", הוא הודה. "השיחות שלנו הפכו לנבוכות. ואז הייתי שואל את עצמי, 'כמה זמן אני יכול להסתכל עליה? שלוש שניות זה יותר מדי?'". פרי אמר שרגשותיו פחתו לבסוף, ברגע שהתהילה של השחקנים זינקה אל השמיים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    דעתי על הכתבה
    מושיק 11/2022/02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מאוד מעניין????תמשיכו לעשות כתבות על הסדרה ״פרינדס״????
    סגור
  • 1.
    להבא לעשות תחקיר מעמיק יותר
    איזה ספוילר 11/2022/02
    הגב לתגובה זו
    7 0
    הוא דיבר על זה בראיון עם דיאן סויר, שזה היה לפני שהתחילו את צילומי "חברים" ואז זה הביך אותו שהבין שהיא הצטרפה לקאסט של חברים, והם יצטרכו לעבוד ביחד אי אז המשיך לספר שהיא נהפכה לידידה הכי קרובה לו, שעודדה אותו ללכת לגמילה
    סגור