תרבות ופנאי

ג'ניפר אניסטון חושפת: המחלה שקיבלה עוד בתקופת "חברים"

הכוכבת המוערכת התראיינה לאתר people וחשפה כי היא סובלת מאינסומניה - נדודי שינה קשים עוד כאשר שיחקה בסדרה חברים. "זה משפיע על התפקוד המוחי והמצב הפיזי שלי", אמרה
מערכת ice | 
גניפר אניסטון (צילום צילום מסך אינסטגרם)
שחקנית הטלוויזיה והקולנוע, ג'ניפר אניסטון, התראיינה לאתר People וחשפה כי היא סובלת מאינסומניה – הפרעת נדודי שינה. "זה התחיל כשהייתי בת 30, אולי לפני, אבל לקח זמן עד ששמתי לב לסימפטומים של מחסור בשינה", אמרה הכוכבת בראיון. "זה התחיל כמשהו שפשוט קיבלתי, אבל לאט לאט הבנתי עד כמה זה משפיע על היום שלי בעבודה, על התפקוד המוחי שלי ועל המצב הפיזי שלי".

עוד אמרה אניסטון כי ככל שדאגה, היה לה יותר קשה לישון, וההפרעה של נדודי השינה הגיעה למצב בו הייתה הולכת ומדברת מתוך שינה. "הייתי מתעוררת מהאזעקות של הבית שלי, אזעקות שכיוונתי בעצמי בזמן שישנתי", סיפרה בראיון. "זה היה בתקופה שהכי לא ישנתי ואני לא חושבת שאני עושה את זה יותר. הגוף שלי אמר - עכשיו אל תצאי מהחדר ותכווני את האזעקות".
כשנשאלה האם קיבלה סיוע רפואי, השיבה אניסטון בשלילה, זאת משום שנדודי השינה לא היו בראש סדר העדיפויות שלה. עם זאת, בשנים האחרונות החלה לשים לב להשפעות של השינה הלקויה שלה, ופנתה עזרה. "זה הפך להתמודדות של ממש. נדודי השינה תמיד היו הדבר האחרון ברשימות שלי, אבל אי אפשר לעמוד בשלושת עמודי התווך של הבריאות – תזונה, אימונים ושינה – אם את לא יכולה להתאמן, את לא יכולה לאכול, כי את לא מצליחה לישון נורמלי".
 
ואיך בכל זאת היא מתמודדת עם הבעיה? מתיחות או יוגה, כמו גם השארת הטלפון מחוץ לחדר. "זה מאתגר עבורנו, השחקנים, כי אם אנחנו בסרט לוח הזמנים שלנו מותאם אליו", סיכמה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה