תרבות ופנאי

הפתעת ענק בטקס הדלקת המשואות: איתי לוי ונינט יופיעו ביחד?

שני הזמרים הוותיקים קיבלו הצעה כדי להופיע בטקס המרכזי בהר הרצל רגע אחרי יום הזיכרון וכניסת יום העצמאות, לעת עתה אין עדיין תשובה חיובית והשניים יבדקו האם הדבר אפשרי בשל ההופעות על הבמות של יום העצמאות באותו הערב במגוון ערים. גם שמה של שירי מימון להופיע באירוע המרכזי עלה

כפיר אדר |  2
תהיה זמרת השנה? נינט טייב (צילום: רועי ברקוביץ) (צילום רועי ברקוביץ)
האם טקס הדלקת המשואות השנה בהר הרצל יכלול הופעה מפתיעה של שניים מהזמרים המובילים בישראל? בעוד שלאיתי לוי הוצע להופיע, ל-ice נודע לראשונה שגם נינט טייב קיבלה פנייה כדי להשתתף בטקס.
השניים צריכים לבדוק את התכנות של הדבר ולא השיבו עדיין תשובה חיובית. באותו הערב הם אמורים להופיע במגוון ערים בישראל על בימות יום העצמאות ולגרוף סכומי עתק, ייתכן שהופעה בהר הרצל תמנע מהם את ההופעות הללו, ולכן ינסו להגיע למתווה שיאפשר זאת.
על פי מה שידוע כעת, לוי נוטה לוותר על ההזמנה להופיע כשהסיבה היא כאמור ארבעה מופעי יום עצמאות שונים ברחבי ישראל, הלו״ז העמוס עשוי למנוע את הסכמתו להופיע באירוע החשוב והממלכתי ביותר של מדינת ישראל.
יחד עם זאת, נינט עדיין לא מסרה תשובה ככל הידוע, ומי שעוד עשויה לקחת חלק מרכזי באותו הערב היא הזמרת שירי מימון, טאלנטית של קשת 12, שמנהלת גם היא מגעים מתקדמים עם מארגני הטקס להופיע על הבמה המכובדת, אולי אפילו לצד חברתה מימי כוכב נולד.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מה קשור איתי הוא בכלל שר בעיברית ???????? (ל"ת)
    איכות לא מילה רעה 03/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    נינט
    תמר 03/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כן כן רוצים את נינט
    סגור