תרבות ופנאי

זוכת האח הגדול חושפת בדמעות: "עצובה אבל אין כמו התחלות חדשות"

שי מיקה חשפה את תחושותיה על עזיבת הבית, שבעבר היה שייך לכוכבת אחרת: "וואי הבית הזה מסמל בשבילי כל כך הרבה. אני כזאת בכיינית, אבל פשוט אי אפשר להבין את זה שהיינו פה רווקות שתינו ואז אדל ומאץ', כל הקטע של החתונה, ההתאהבות"
מערכת ice | 
שי מיקה (צילום עידו איז'ק)
זוכת האח הגדול בעבר, שי מיקה, חשפה את התחושות שעוברות עליה בימים אלו, בעקבות מעבר הדירה שלה מתל אביב להרצליה. אותו הבית מסתבר, שימש כמגורים את כוכבת ריאלי אחרת - אדל בספלוב והשתיים הן חברות מאוד קרובות. כך מיקה שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה: "כמה עברנו בבית הזה!. זה התחיל מאדל שנתנה לי לגור אצלה ואז היא ומאץ' יצאו נשואים מכאן! ואז, אני ומאור הגענו לכאן בהתחלה ויצאנו גם ברוך השם נשואים מכאן, ועכשיו צריך להיפרד מבית מדהים ומתקופות בלתי נשכחות".
היא המשכה: "וואי הבית הזה מסמל בשבילי כל כך הרבה. אני כזאת בכיינית, אבל פשוט אי אפשר להבין את זה שהיינו פה רווקות שתינו ואז אדל ומאץ', כל הקטע של החתונה, ההתאהבות. ביי תל אביב אהובתי. אני עוברת קרוב. לחיי חיים חדשים, בית חדש, והרצליה אני בדרך. תל אביב היית טובה אליי. שנים שהבית הזה משהו מיוחד בשביל כולנו. מתרגשת וקצת עצובה אבל אין כמו התחלות חדשות בחיים. בהצלחה לכולנו".
בהמשך, רגע שהיא נועלת את הדלת של הבית בפעם האחרונה, מיקה העלתה סטורי נוסף עם המילים: "זהו, עכשיו אני צריכה לצאת מהבית אז החלטתי להיפרד מהבית יחד אתכם, כי עברנו פה את כל השנים ביחד". בספלוב לא נשארה אדישה והגיבה לחברתה הטובה:  "חיים שלי את, בואי כבר לגור לידי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה