תרבות ופנאי

סיבת מותה של השחקנית האהובה נחשפת

לפני ארבעה חודשים השחקנית זוכת פרס דקל הזהב, שרלבי דין, הלכה לעולמה בגיל 32. פרטים ראשונים מדוח ניתוח הגופה חושפים שמותה נגרם כתוצאה מאלח דם
מערכת ice | 
שרלבי דין (צילום אינסטגרם)
בחודש אוגוסט האחרון הלכה לעולמה באופן מפתיע השחקנית הדרום אפריקאית שרלבי דין בגיל 32. מגזין People האמריקאי פרסם כי ניתוח גופתה של כוכבת הסרט "משולש העצבות" בזכותו זכתה בפרס דקל הזהב מצא את סיבת המוות – אלח דם שמקורו בחיידק ויכול להיגרם מפצע קל או  שריטה.
ייתכן כי מותה קשור גם לתאונת דרכים קשה שעברה באוקטובר 2008. בעקבות התאונה היא אושפזה בבית חולים עבר ניתוח מציל חיים. בעקבות התאונה היא שברה את פרק כף ידה, ארבע צלעות וריאה ממוטטת.

אחיה של דין נזכר בתאונה מספר ימים לאחר מותה בראיון למגזין הרולינג סטון וסיפר כי בעקבות התאונה "כרתו לה את הטחול" וזאת על מנת "למנוע זיהומים, ויכול להיות שזה קשור למה קרה לה. העובדה שלא היה לה טחול אולי מנעה ממנה להילחם בזה".
בנתיחת גופתה של דין, שהדו"ח המלא עדיין חסוי, העלתה שהפצע המדובר נגרם ממכה כלשהי בפלג גופה העליון, אך בעקבות המידע החסר, לא ניתן לדעת ממה נגרם הזיהום בפועל.
דין נחשבה לכוכבת עולה בעולם הקולנוע בזכות תפקידה בסרט "משולש העצבות" וכן מספר תפקידי אורח בתוכניות "ברק שחור" ו"אלמנטרי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה