תרבות ופנאי

טרגדיה בהקרנת "אווטאר": אדם התמוטט ומת בקולנוע בזמן הצפייה

אדם לקה בליבו ומת במהלך צפיה בסרט החדש של אווטאר: דרכם של המים. אירוע דומה התרחש גם לפני 12 שנה בהקרנות הראשונות של החלק הראשון בסרטים הבדיוניים
מערכת ice | 
הסרט אווטאר: דרכם של המים (צילום מתוך טריילר הסרט)
אדם מת מהתקף לב בזמן שצפה בסרט "אווטאר 2" שיצא לאחרונה בעיר פדאפוראם ברובע Kakinada במדינה ההודית אנדרה פראדש. הקורבן, המזוהה כלאקשמירדדי סרינו, הלך לבית קולנוע בפדאפוראם עם אחיו ראג'ו כדי לצפות באווטאר 2 שיצא לאחרונה ושובר את קופות הקולנוע מסביב לעולם.
סרינו התמוטט באמצע הצפייה בסרט, כך לפי דיווחי חוץ. אחיו הצעיר ראג'ו ששהה עימו בזמן הצפייה הבהיל אותו מיד לבית החולים הממשלתי פדאפוראם, שם הכריזו הרופאים על מותו.
לקשמירדדי סרינו הותיר אחריו בת ובן. האירוע הטרגי שהתרחש עלול להעלות זכרונות עבר ממקרב דומה שהתרחש לפני כ-12 שנה עם יציאת הסרט הראשון של אווטאר לבתי הקולנוע.
במקרה הקודם, גבר בן 42 בטייוואן מת מהתקף לב בזמן שצפה בחלק הראשון של הסרט 'אווטאר' כשיצא לאקרנים ב-2010, כך דיווחה סוכנות הידיעות הצרפתית ב-2010.
לאיש היתה היסטוריה של לחץ דם גבוה. לדברי הרופא שבדק אותו, "התרגשות יתר מהצפייה בסרט" עוררה את הסימפטומים שלו.
עבר יותר מעשור מאז ש"אווטאר" של ג'יימס קמרון ניפץ את שיאי הקופות וכעת סרט ההמשך "אווטאר: דרכם של המים", אמור לשבור את שיאי ההכנסות של הסרט המקורי. על פי הציפיה, כבר בסוף השבוע הראשון הסרט אמור להכניס בין 150 ל-175 מיליון דולר בארה"ב בלבד אחרי שבערב הקרנת הבכורה כבר גרף 53 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה