ויראלי

כוכבת אווטאר חושפת: "כמעט ברח לי על הבמה"

הקהל שהגיע להתארח בתוכנית האירוח הפופולרית של גרהאם נורטון לא ציפו לסיפור הזה. כוכבת סרט "אווטאר: דרכם של המים", סיפרה כי בתחילת הקריירה שלה "כמעט ברח לי קקי על הבמה"
מערכת ice | 
קייט וינסלט (צילום אינסטגרם/ קייט וינסלט)
השחקנית קייט ווינסלט התארחה בתוכנית האירוח הבריטית של גרהאם נורטון לכבוד יציאתו של "אווטאר: דרכם של המים", סרט ההמשך ללהיט משנת 2009, וסיפרה על חוויה מביכה שהתרחשה בתחילת הקריירה.
"פעם כמעט ברח לי קקי על הבמה", סיפרה ותפסה את הקהל לא מוכן. המקרה אירע כאשר השחקנית הייתה בת 18 ושיחקה במחזה "What the Butler Saw" במנצ'סטר. על פי סיפורה, במהלך ההצגה, דמותה של ווינסלט הייתה אמורה להתפשט לצורך בדיקה רפואית.

אז בסיטואציה, שגם ככה פחות נעימה סיפרה השחקנית כי "במצב רגיל יש לך במה רגילה, כשהקהל מולך, ואז את מסתתרת מאחורי וילון, מתפשטת, ואף אחד לא רואה אותך", תיארה, "אבל התיאטרון הזה היה עגול, אז נעמדתי מאחורי הווילון, התפשטתי, ופשוט שכבתי שם בחוסר נוחות ומבוכה שכל האנשים מעליי מסתכלים. ואז פתאום...", השאירה השחקנית את הקהל במתח.
"זה קורה, זה קורה, אני עומדת לחרבן על עצמי", והדגימה בפני הקהל ההמום כיצד הגיבה. למזלה, היא הצליחה להתגבר המבוכה, עטפה את עצמה בסדין והצליחה להגיע לאחורי הקלעים בהצלחה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה