טלוויזיה

אלו שני פליטי הריאליטי שינחו תוכנית אירוח למשחקי היורו

טורניר הכדורגל החשוב באירופה יצא לדרך ותכנית חדשה שתשודר בפלטפורמות של ישראל בידור וסלקום tv, בהנחיית טילטיל ולי ברקוביץ' תיתן סיקור עשיר אך גם קליל למתרחש סביב אליפות אירופה 2020
כפיר אדר | 
תכנית אירוח היורו בסלקום TV (צילום יחצ)
טילטיל ולי ברקוביץ' נבחרו להנחות תוכנית אירוח לרגל משחקי היורו שנפתחו בסוף השבוע. התוכנית תשודר בפלטפורמות של ישראל בידור וסלקום tv. מדובר בתוכנית אולפן משותפת של ישראל בידור וסלקום tv שעלתה בסוף השבוע לרגל משחקי הטורניר הנחשק, ותיתן במהלך החודש סיקור עשיר וקליל סביב היורו.
בין האורחים בתוכנית שיגיעו כדי לתת זווית קצת אחרת: איציק זוהר, ג’ובאני רוסו, סמיון גרפמן, גל זהבי, עידן טלמור, יהודה יצחקוב ועוד. במסגרת התוכניות יתקיים גם פאנל של משתתפים צעירים, צבעוניים וכוכבי רשת ומשפיענים מהשורה הראשונה.
עוד בתוכנית פינות קלילות ומשעשעות של רכילות, חיקויים, מדרג חתיכים של היורו, פינת אופנה, אירועים מצחיקים שיקרו לאורך היורו, סיפורי אוהדים צבעוניים, פעילות ראש בראש בפינת טריוויה משעשעת בין שני משפיענים שתכלול עונשים ויראליים ועוד.
נוסף על כך, התוכנית עולה מדי יום בעמוד האינסטגרם של סלקום tv, משודרת בבלעדיות ב-VOD של סלקום tv וכן ובפלטפורמות השונות של קבוצת ישראל בידור. התכנית תשודר בתקופת היורו עד הגמר.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה