תרבות ופנאי

יעל בר זוהר תפרגן? כך הגיבה לשחקנית שתחליף אותה בתפקיד

בימים אלה נערכות הכנות לעליית המחזמר המיתולוגי בו כיכבה בר זוהר בצעירותה, וכעת היא פוגשת את השחקנית שירשה את התפקיד האייקוני שלה
מערכת ice |  1
יעל בר זוהר (צילום אינסטגרם/ יעל בר זוהר)
בטח ראיתם הרבה סלבס חוגגים אמש בהופעה של רן דנקר, שנערכה בהאנגר 11 בתל אביב ובה חשף הזמר את השיר החדש שלו. בין הידוענים שנהנו לפזז יחד מאחורי הקלעים, התרחש גם מפגש פסגה בלתי צפוי, כשיעל בר זוהר, פגשה את מי שנבחרה להחליף אותה באחד התפקידים המיתולוגיים בהם כיכבה - "מרי לו".
את התפקיד הראשי בהצגת הבידור על פי להיטיו של צביקה פיק קיבלו בעבר כוכבות כמו יעל בר זוהר ומיכל אמדורסקי. מי שתיכנס לנעליהן היא ליהי טולדנו, בתו של אבי טולדנו שלאחרונה מצליחה לכבוש תפקידי מפתח על פני כוכבות בעלות שמות מוכרים יותר. בקיץ האחרון נבחרה טולדנו לשחק בסדרה "תאלתה" במקום יעל שלביה, תפקיד שהוכרע כך בזכות יכולות השירה של טולדנו הבת.
נזכיר כי את הליהוק, קיבלה לאחר שבעבר דווח כי התפקיד הוצע לזמרת הצעירה נועה קירל, סירבה להצעה של מפיקי המחזמר "מרי לו" שחוזר בקרוב לבמות בבימויו של צדי צרפתי הבמאי המיתולוגי. 
כעת כאמור נפגשו השתיים במקרה במהלך ההופעה, והמרי לו הצעירה זכתה לפירגון מזו הראשונה שבחר בזמנו פיק. בר זוהר אף הגדילה לעשות ואת הפרגון שיתפה באינסטגרם כשתיעדה תמונה משותפת שלהן בצירוף ברכת הצלחה לשחקנית הצעירה.

מדובר בצעדים ראשונים של הזמרת הצעירה שהתחילה את דרכה בעונה השביעית של הכוכב הבא בקשת 12, אותה עונה בה זכתה עדן אלנה, אך גם גררה כניסה של זמרים צעירים רבים לענף התרבות הישראלי כמו אור עמרמי ברוקמן, ואלה לי להב.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יעל בר זהר
    שלום 12/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תגיד אתה לא מפחד שהיא תיבגוד בך ? או שאתה כבר רגיל לזה מהסצנות בעבר כל פעם מיתנשקת עם מישהוא אחר או עם מישהיא , הכל פתוח הא איחס סמרטוטים אין טיפת כבוד
    סגור