תרבות ופנאי

ג'קי צ'אן חושף: זה הסרט האלמותי שיחזור למסכים

בגיל 68, כשהוא עדיין קופצני ותזזיתי בדיוק כמו תמיד, ג'קי צ'אן הכריז כי הוא במגעים לחדש את "שעת שיא" לסרט רביעי יחד עם כריס טאקר. בנוסף, חשף מהו בעיניו סוד ההצלחה שלו 
מערכת ice |  2
ג'קי צ'אן (צילום מתוך האינסטגרם)
התגעגעתם? השחקן ג'קי צ'אן חושף שהוא במגעים לחידוש הסרט "שעת שיא 4". כוכב הקונג-פו האגדי פרסם את ההכרזה בפסטיבל הסרטים הבינלאומי של הים האדום בג'דה, ערב הסעודית, שם דיבר על הפרויקטים הקרובים שלו וסיכם 60 שנות קריירה קולנועית מול קהל מעריצים נלהב.
צ'אן דיבר על ההתחלה הצנועה שלו, כשהרוויח 80 סנט ליום כפעלולן. בתפקיד זה הוא פגש לראשונה את השחקן והלוחם האגדי ברוס לי, כאשר כוכב העל פגע בו במהלך קרב מבוים. צ'אן מספר שלי היה בהלם, וצ'אן שיחק את הפציעה שלו כדי לקבל את אהדתו. "בתור פעלולן אתה יכול לקבל מכה כל יום", אמר צ'אן. "זה לא משנה. העמדתי פנים שנפגעתי ואז הוא בא לעזור לי. 'אני מצטער,' הוא אמר. כל היום וכל הלילה, בכל פעם שאני מסתובב, אני רואה את לי מסתכל אם אני בסדר. רציתי שהוא ירביץ לי שוב". 
כשלי מת, צ'אן נזכר איך טיפחו אותו להיות יורשו. "אמרתי: אני לא ברוס לי. אם ברוס בעט גבוה; אני בועט נמוך. ברוס נלחם ככה. אני עושה את זה הפוך. זה ג'קי צ'אן. אני פשוט עושה את עצמי." בחלק גדול מההופעה שלו צ'אן הפגין את המהלכים שלו. למרות העובדה שהגיחות הראשונות שלו להוליווד לא היו מוצלחות, תרועות מהקהל טענו שצ'אן הוא כוכב עולמי.

מה שהפך ל"סגנון ג'קי צ'אן" הוא בעצם שילוב שלו בין אקשן לקומדיה. הוא אמר, "אי אפשר ליצור עוד סרטי פעולה כי מה? אגרוף? בעיטה? דברים כאלה משעממים. אז זו הסיבה שאני לאט לאט התחלתי לשלב קומדיה עם אקשן ועם כל האביזרים סביבי. אחרי שאני לא יכול להשתמש יותר, אז אני עושה פעלולים מסוכנים. קפיצות לגובה. תאמינו או לא, השנה זו השנה ה-60 שלי בתעשיית הקולנוע".
צ'אן סיפר על ההצלחה המפתיעה של "שעת שיא" לפני יותר מ-20 שנה, יחד עם כריס טאקר. במקור הוא חשב שהסרט ייכשל, אבל, "קיבלתי שיחת טלפון. ברט רטנר וכריס טאקר מתקשרים אליי מניו יורק משתגעים. היינו על 70 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון. מבחינתי, אני לא יודע לספור". 
כשזה מגיע לסוד ההצלחה שלו, צ'אן מתעקש שזה נובע מהליכה בדרך שמתאימה לו. "יש כל כך הרבה כוכבי אקשן טובים. האקשן שלי יותר טוב מכמה אנשים אחרים, לא בגלל שאני ממש טוב, אלא בגלל שאני כותב תסריט שמתאים לעצמי. אני יכול להשתמש בזווית המצלמה כדי לשפר את הפעולה שלי. בלילה, אני חוזר הביתה ועורך את עצמי ומשתמש בדברים מהסוג הזה כדי לשפר את הפעולה שלי".
גם בגיל 68, צ'אן עדיין מלא ברעיונות חדשים ואמביציה. "בימים עברו היינו יוצאים למסיבות, אבל עכשיו השאיפה שלי היא להפוך לג'קי צ'אן הטוב", אמר. הוא סגר בהבטחה לעשות פחות סרטי אקשן ויותר סרטי אהבה, לפני שמיהר לצאת לקול מחיאות כפיים ותרועות.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ישראל
    תהילה 02/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מאוד אוהבת את הסרטים של ג'קי צ'אן
    סגור
  • 1.
    יורש
    ג'ט לי 12/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני היורש האמיתי של ברוס לי יו קרייזי ניגר
    סגור