רכילות עסקית

סילבסטר סטאלון חושף: זו הסיבה שהפסדתי עשרות מיליונים

כוכב הקולנוע האגדי חושף כי לא הסכים בזמן לצלם סרט המשך נוסף ללהיט "רמבו", והפסיד על כך 34 מיליון דולר. "איזה אידיוט"
מערכת ice |  2
סילבסטר סטאלון (צילום ויקיפדיה/ Georges Biard)
סילבסטר סטאלון היה פעם אחד מכוכבי הקולנוע בעלי השכר הגבוה ביותר בהוליווד, וגם היום אין צורך לדאוג למצב הכלכלי שלו. אבל כמו הפתגם הידוע, "אוהב כסף לא ישבע כסף", גם הכוכב ההיסטורי מצטער על כמה עשרות מיליונים נוספים שהוא לא הרוויח. 
בראיון שנערך לאחרונה בהוליווד ריפורטר לקידום התוכנית החדשה שלו "Tulsa King", סטאלון הביט לאחור על הקריירה הארוכה שלו כשחקן, תסריטאי ובמאי, וחשף סיפור מעניין: כששאלו אותו מה הסכום הגבוה ביותר שהרוויח לתפקיד, סטאלון העדיף להתחמק מהשאלה ולספק דווקא תשובה לשאלה מעניינת עוד יותר: מהו הסכום הכי גדול שדחה אי-פעם כדי להשתתף בסרט.

"דחיתי 34 מיליון דולר", אמר סטאלון. "רמבו 3"יצא עוד ב-1988, מה שאומר שהיום זה שווה ערך פחות או יותר לדחייה של 85 מיליון דולר." מדובר במשכורת מטורפת של כוכב קולנוע עבור תפקיד בודד, אפילו בסרט המשך שובר קופות.
נראה שסטאלון עדיין מתחרט על ההחלטה, לפחות קצת: "באמת. זו לא בדיחה. אוי ילד, איזה אידיוט. עכשיו אני חושב על זה ו... וואו."
חוסר הרצון של סטאלון לעשות סרט רביעי של "רמבו" גרם לכך שהסרט הרביעי "ג'ון רמבו" יצא לקולנוע בסופו של דבר רק בשנת 2008, הרבה אחרי השיא שלו כמובן. 
כאמור סטאלון הרגיש היטב את חיי העושר עם המשכורות העצומות שהרוויח בשנות השיא שלו, אבל הוא עדיין זוכר את 34 מיליון הדולרים אותם דחה בסוף שנות ה-80.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    סטאלון
    אביתר 11/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רוקי זכה באוסקר. סטאלון גרידי עם כל אהבתי אליו
    סגור
  • 1.
    למרות כל הביקורות, בואו לא נשכח שהוא היה מועמד, פעמיים,
    ישראלי 11/2022/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סילבסטר סטאלון, איש השרירים, שכמעט ולא מדבר בסרטים, מצליח לתת תצוגת משחק מרשימה ברוב הסרטים בהם שיחק ושאת חלקם גם כתב / הפיק. כל הכבוד לו !
    סגור