תרבות ופנאי

כוכב האח הגדול וזמרת הפופ החדשה בלהיט הגדול הבא

ענבל ביבי, שנמצאת בדרכה להוביל את הדור הבא של זמרות הפופ בישראל, היא הזמרת הראשונה שהוחתמה בחברת התוכן המובילה יוניברסל ישראל, עם סינגל חדש שאותו כתבה והלחינה, כולל קליפ בהשתתפות תום חיימוב ("האח הגדול")
מערכת ice | 
ענבל ביבי (צילום דניאל סיני שבדרון)
ענבל ביבי יכולה בהחלט להוביל את הדור הבא של זמרות הפופ בישראל: ענבל היא לא מה שכבר התרגלנו לראות - היא מביאה איתה משהו אחר. היא באה לבעוט בדלת עם קול חזק וטקסטים פרועים, שהיא כותבת ומלחינה בעצמה. אף אחד לא מנסה להנדס עבורה את המוזיקה שלה לפי הטרנד הנוכחי. ענבל מכניסה לתוך הפופ שהיא יוצרת המון אופי, חצוף וסוער, שרק היא יכולה להראות ורק היא מסוגלת להחזיק. 
״פרימיטיבי״, שאותו כתבה והלחינה בעצמה, הוא שיר נועז בנוף המקומי שבוחן את המקום של אישה מודרנית. על הביט הממכר של הסינגל אחראי המפיק Marky Style, ישראלי לשעבר שחי בלוס אנג׳לס והפיק בין היתר את הלהיט הענק ״overwhelmed״ של רויאל אנד דה סרפנט, שכבש את הטיקטוק לפני שנתיים. 
בקליפ, בו משתתף כוכב ״האח הגדול״ תום חיימוב, מסופר על לילה של השניים במלון. הפעם במקום הסיפור הקלאסי על שובר לבבות, ענבל מספרת סיפור שונה וקליל על הצד שלה. הבמאית תמר גורן והעורכת ענבר כץ הן חלק מהצוות שאחראי על הפרסומת המדוברת של ״מודי בודי״ ויודעות היטב איך ליצור ברגישות תוכן נשי ומגניב אך לא מחפצן ושובינסטי. 
 

ענבל ביבי הייתה אחת המתמודדות הבולטות בעונה האחרונה של האקס פקטור בזכות היותה זמרת ענקית ופרפורמרית מצויינת. לאחר השתתפות בגמר התכנית, יוניברסל מיוזיק ישראל החתימו אותה במטרה לקדם פופ נשי שמביא זווית אחרת ואמיתית. בימים אלה היא פרזנטורית של one project ומככבת במחזמר ״הלהקה״ בבימויו של צדי צרפתי, ענבל לא מפסיקה לכתוב עוד ועוד שירים.
ענבל ביבי: ״הדבר החשוב ביותר בכתיבת השיר 'פרימיטיבי' בשבילי הוא להזכיר שאישה לא חייבת להיראות, להתנהג ולדבר בצורה שמצפים ממנה. היה לי חשוב להראות בקליפ בצורה כמעט טבעית, בלי יותר מדי איפור וסטיילינג שירגיש כאילו נלקח מהארון האישי שלי. זו פעם ראשונה שאני חושפת שיר שכתבתי והלחנתי לעולם וחשוב לי להעביר מסר משוחרר ואמיתי״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה