תרבות ופנאי

אברהם טל יארח את מרגול ואמיר דדון במופע התרמה

אנוש, העמותה הישראלית לבריאות הנפש, עורכת אירוע התרמה באמפי ברעננה בנוכחות אברהם טל שיארח את מרגלית צנעני ואמיר דדון. כמה יעלה כרטיס?
מערכת ice | 
הזמנה לאירוע ההתרמה של אנוש (צילום עמותת אנוש)
אנוש, העמותה הישראלית לבריאות הנפש בתחום שירותי טיפול ושיקום בקהילה למתמודדים עם מגבלה נפשית, מזמינה את הציבור הרחב לקחת חלק באירוע ההתרמה השנתי של העמותה, שכל הכנסותיו יוקדשו לפיתוח שירותי שיקום וטיפול חדשניים למתמודדי הנפש ולבני משפחותיהם וליצירת תוכניות חדשות לבני נוער וצעירים המתמודדים עם משבר נפשי.
האירוע יתקיים, ביום רביעי, 25.5.2022, בשעה 20:00 באמפי פארק רעננה. את האירוע ינחה ירון ברובינסקי ותפתח צופית גרנט – נשיאת עמותת אנוש. על הבמה יופיע אברהם טל שיארח את מרגלית צנעני ואמיר דדון. מחיר כרטיס למופע החל מ-180 שקל. רכישת כרטיסים לאירוע באתר: www.enosh.org.il, בטלפו ן054-7172254 או בדוא"ל: lironb@enosh.org.il.
ד"ר הלה הדס, מנכ"לית עמותת אנוש: "אנחנו נרגשים לקיים את ערב ההתרמה השנתי שלנו. ההכנסות מהאירוע יסייעו לנו בפיתוח שירותי שיקום וטיפול חדשניים למתמודדי הנפש ובתמיכה בבני המשפחות של המתמודדים.
"אנחנו שמחים לראות את התורמים שלנו חוזרים ותומכים בנו מדי שנה לצד קהל חדש שמגיע ליהנות מערב מרגש למען מטרה חשובה זו. אני מודה לאומנים שהתגייסו ומזמינה את הציבור הרחב, חברות וארגונים להצטרף אלינו לאירוע ולעזור לנו בתרומה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה