שיווק ופרסום

כוכב ארץ נהדרת בקמפיין חדש ומפתיע לעמותת אנוש

כוכב ארץ נהדרת אלי פיניש שנמצא בין צילומי העונות יוביל בקרוב קמפיין חדש בדיגיטל וברשת עבור עמותת אנוש שמספקת שירותי שיקום בתחום בריאות הנפש
מערכת ice | 
אלי פיניש בקמפיין אנוש (צילום יאיר ולר)
"אולי פשוט נתקשר באמת עם הילדים שלנו?" ב-10 באוקטובר יצוין יום בריאות הנפש העולמי. השחקן וכוכב "ארץ נהדרת", אלי פיניש, יוביל את קמפיין #מדברים_עם_המתבגרים, של אנוש – העמותה הישראלית לבריאות הנפש. הקמפיין של אנוש מזמין את ההורים ליצור שיח פתוח עם המתבגרים ולברר איך הם מרגישים באמת.
במיוחד בשנה האחרונה, ילדים ובני נוער רבים חוו אתגרים נפשיים ורגשיים. הקורונה, סגירת בתי הספר, ואחר כך המצב הביטחוני, הטילים והאלימות בתוך הערים רק הגבירו את המצוקה הנפשית ותופעות כמו דיכאון, חרדה, הפרעות אכילה, והתמכרות למסכים בקרב המתבגרים.
מסקר שיזמה השנה אנוש עולה כי 1 מכל 2 צעירים דווח שמצבו הנפשי הדרדר בשנה האחרונה. בנוסף, כל צעיר רביעי בישראל פנה או שקל לפנות לסיוע נפשי וכ-45% מהצעירים  לא פנו לטיפול בגלל מחירו הגבוה.
בעמותת אנוש מציינים כי מחקרים מוכיחים שהתייחסות להתמודדויות רגשיות יכולה להקל עליהם ולמנוע בעיות נפשיות בעתיד. הקמפיין שיועלה ברשתות החברתיות, בין השאר, באתר האינטרנט, ובעמודי הפייסבוק והאינסטגרם של אנוש ילווה ב"טיפים" להורים איך יוצרים שיח עם המתבגרים.
פיניש מציג מצב שבו הורה מתקשר עם הבת שלו באמצעות "אפליקציה", שלכאורה "נועדה לשפר את התקשורת עם המתבגרים", במקום פשוט להיות איתה בקשר בלתי אמצעי.
עמותת אנוש היא הארגון הגדול ביותר המספק שירותי שיקום בתחום בריאות הנפש בישראל למעלה מ-40 שנה. אנוש פועלת לקידום זכויותיהם של אנשים המתמודדים עם מוגבלות נפשית. במהלך השנים פיתחה העמותה שירותי שיקום חדשניים ופורצי דרך, המבוססים על התאמה אישית ועל ערכי גישת ההחלמה.
העמותה  מפעילה את מרכזי הדספייס הפועלים במטרה לסייע לצעירים וצעירות בגילאי 12-25 החווים משבר נפשי. במרכזים מוענק לצעירים טיפול פסיכולוגי קצר מועד ופרטני, הדרכות הורים וקבוצות פרונטליות ומקוונות. בישראל קיימים מרכזים בבת ים ובירושלים ושירות אונליין e-headspace, המאפשר טיפול מרחוק. הטיפול מותאם לכל אחד שחווה תקופה קשה בחייו כמו בעיות חברתיות בבית הספר, דיכאון ועוד וסיוע באתגרים וקשיים, החל משלב ההתבגרות ועד להשתלבות בחברה לאחר הצבא והלימודים. המרכזים פועלים על פי מודל הדספייס האוסטרלי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה