תרבות ופנאי

עדן גולן בהישג מטורף: תופיע עם אחת הזמרות הגדולות בעולם

עדן גולן, אחת הזמרות האהובות בישראל, שחוותה על בשרה אנטישמיות קשה באירוויזיון, תופיע באירוע של הליגה נגד השמצה במופע נגד שנאה וגזענות שייערך ב-18 בנובמבר בוושינגטון, בהשתתפות סיה, בן סטילר וסקוט בראון
מערכת ice | 
עדן גולן (צילום זיו שמשון)
עדן גולן, אחת הזמרות האהובות ביותר בישראל ומי שייצגה אותנו באירוויזיון 2024 במאלמו שבשבדיה, כבר עמדה על לא מעט במות גדולות בעולם, אך אין ספק שהבמה עלייה תעמוד בחודש נובמבר הקרוב היא הבמה הגדולה ביותר מאלה שעמדה עליהן עד היום.
הליגה נגד השמצה (ADL) הודיעה רשמית כי עדן גולן תיקח חלק במופע נגד שנאה וגזענות שייערך ב-18 בנובמבר במרכז קנדי לאומנויות הבמה בוושינגטון הבירה, בשיתוף התזמורת הסימפונית הלאומית של ארצות הברית, שם תופיע גולן, שחוותה על בשרה אנטישמיות קשה באירוויזיון, יחד עם אחת הזמרות הגדולות ביותר בעולם - סיה. מי שעוד ייקחו חלק באירוע החשוב הם המפיק היהודי סקוטר בראון, ובמי אם לא הקומיקאי בן סטילר, שינחה את האירוע.
המופע, שהחל בשנת 1995 לציון 50 שנה לסוף מלחמת העולם השנייה ולסיום השואה, נמשך כעת, והוא חשוב מתמיד, זאת על רקע האנטישמיות הגואה בעולם בטח מאז ה-7 באוקטובר.
בהודעה הרשמית של הליגה נגד השמצה בנוגע לאירוע החשוב נכתב: "היום, 30 שנה אחרי שהתחלנו עם המופע,  אנו ממשיכים במסורת הזו. חולקים כבוד לגיבורים ומהללים את פעולות האומץ והחמלה יוצאות הדופן שלהם בעודם מתמודדים עם שנאה וקנאות".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה