תרבות ופנאי

כוכבת "האח הגדול" מודה: "הסכמתי לשתות רעל כי הייתי צמאה"

ירדן אדרי, כוכבת תוכנית "האח הגדול", סיפרה בכאב על הקושי שבמציאת זוגיות. ירדן אדרי: "אני טובה בהכל חוץ מזה. הסכמתי להיות בזוגיות לא טובה רק כי רציתי זוגיות"

מערכת ice |  1
האח הגדול (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
בשיח עם כתבת הרכילות והבידור יפעת הללי אברהם, הידוענית ירדן אדרי סיפרה בכאב על הקושי שבמציאת זוגיות. "אני טובה בהכל חוץ מזה. אני טובה בעסקים, אני טובה עם המשפחה שלי, אני טובה בחברה, אני טובה עם אנשים – בזה אני לא טובה", כך ירדן אדרי פתחה את דבריה. 
בהמשך הריאיון, סיפרה אדרי, אשר כיכבה בתוכנית הטלוויזיה "האח הגדול", כי במשך שנים היא הסכימה לחוות מערכות יחסים רעילות רק בכדי לענות על הצורך בזוגיות. "אומרים שהמערכת יחסים הראשונה של בן אדם היא מערכת היחסים שלו עם ההורים שלו. זה אפילו לא משהו שהוא בשליטתנו. הרבה שנים הסכמתי לשתות רעל רק כי הייתי צמאה. הסכמתי להיות בזוגיות לא טובה רק כי רציתי זוגיות". 
לדבריה, אותו שיעור חשוב שלמדה במהלך השנים, הביא אותה להבנה כי אין צורך לרדוף אחר אותו חלום גדול. "היום אני לא רצה אחרי זה, זה לא מעניין אותי. אני לא שמה את זה אפילו בראש סדר העדיפויות שלי כי אני מבינה שיש לי חוזקות אחרות ואותן אני מחזקת. אני טובה בלייצר כסף, אני מבינה שאני טובה בלעשות עסקים, אני מבינה שביזמות אני טובה, בזוגיות אולי אני פחות", ציינה אדרי.  
בהמשך השיח, ירדן אדרי העלתה את האפשרות כי אולי הזוגיות לא תגיע בדרך המסורתית והמוכרת: "יש גם עניין של טיימינג ואולי זה לא הזמן שלי וזה יבוא. אני פשוט לא יודעת אם אני במתכונת המסורתית של חתונה, טבעת, רבנות. אולי זה יבוא בהורות. המונח בעל הוא בעייתי לי". 
עוד אמרה כוכבת "האח הגדול": "בנוף הזוגי שלי של ההורים שלי שראיתי שאבא שלי הוא בבעלות על אמא שלי. יש משהו בלהיות אישה עצמאית וחזקה ולא תלויה באף אחד. הלוואי שהייתי מתחתנת בגיל 20 כי יותר קל. הדרישות שלך הן נורמליות ואת עוד לא מגובשת ומעוצבת אז את יכולה גם להיבנות עם מישהו ביחד. לבנות אותו ושהוא יבנה אותך והיום שאת באה בגיל 30 זה מאוד קשה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אספר לסבתא שלי, בטוח יעניין אותה (ל"ת)
    ראובן 10/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור