טלוויזיה

כוכבת האח הגדול מאשימה: התוכנית גרמה לאימא שלי לחוות פוסט טראומה

לפני ארבע שנים, ירדן אדרי, פייינליסטית האח הגדול, הפסידה את המקום הראשון לתקווה גדעון וחזרה הביתה כמתמודדת שסיימה את גמר הריאליטי במקום השני והמכובד. למרות שיוצאת האח התאוששה מהתוצאות והמשיכה הלאה בחייה, כולל מעבר לחו"ל, מי שלטענתה חוותה תקופה קשה של דיכאון והסתגרות בעקבות התוכנית היא בכלל אימא שלה

מערכת ice | 
ירדן אדרי (צילום חשבון האנסטגרם ירדן אדרי)
"אימא שלי הצטרפה למעגל הפוסט טראומה בלי שבכלל הבנו", סיפרה ירדן אדרי בפודקאסט של יפעת הללי אברהם VIPodcast. "לאח הגדול יש הרבה חלק בזה. היא לקחה את זה מאוד קשה, את מה שכותבים עליי, את מה שאומרים עליי, את זה שלא זכיתי. היא לא קיבלה את זה. זה לא היה נראה לה הגיוני. 'לא שחקו בהצבעות"'...
אדרי, שטענה שידעה לאן היא הולכת וחזרה מהבית בתחושה טובה, מצאה את אימה יושבת עד שתיים-שלוש בבוקר לקרוא טוקבקים עליה וסופגת את "כל הרסס".
הדוגמנית, שעזבה כאמור בהמשך לחו"ל, נאלצה לשוב ארצה לפני חודשים בודדים בעקבות תאונה וניתוח שעברה אימה: "הייתה לנו תקופה לא טובה. שמנו אותה בבית מרפא בהרצליה שזה בית חולים פרטי לפגועי נפש כי אחרי הניתוח היא איבדה כל חשק לחיות, ואימא שלי בחורה צעירה, בת 56 עצמאית, מבשלת, מנקה, עובדת כל החיים. היא פשוט נפלה ביום אחד".
 

אדרי עידכנה שהיום אימא שלה נמצאת במגמת שיפור אך עדיין לא יוצאת מהבית: "באיזשהו מקום התאונה עשתה לנו טוב כי רק בעקבות התאונה הבנו שיש לה משהו בראש שחייב להוציא. לא ידענו שזה קיים. אז אם לא התאונה היא הייתה מתה", סיכמה יוצאת הריאליטי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה