תרבות ופנאי

כוכב "האח הגדול" חושף פרידה נוספת: "קמתי בבוקר עם החלטה"

לאחר הפרידה הכואבת מאמילי קופר, עידן גלפר סיפר לעוקביו ברשת החברתית אינסטגרם כי הוא החליט להיפטר מהרגל רעיל ולא בריא שליווה אותו במשך שנים.  עידן גלפר: "קמתי בבוקר עם החלטה"

מערכת ice |  1
האח הגדול (צילום פלאש 90/ אורן בן חקון)
עידן גלפר, אחד מכוכבי "האח הגדול" המדוברים ביותר, שיתף את עוקביו ברשת החברתית אינסטגרם כי הוא החליט להיפטר מההרגל הרעיל והלא בריא שליווה אותו במשך שנים – העישון. בסטורי שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו, הוא הציג את הצ'אט הקבוצתי, העונה לשם "מפסיקים לעשן ביחד", שפתח עבור אנשים נוספים שמעוניינים להיפטר מאותו הרגל רעיל.  
"תכך מאשר את כולם ונתחיל לשתף איך עובר עלינו היום הראשון בלי הסיגריה. אתם לא מבינים כמה קל זה הולך להיות לעבור את זה ביחד, אל תפספסו את ההזדמנות הזאת", כתב עידן גלפר לעוקביו ברשת החברתית אינסטגרם.  בהמשך, כוכב תוכנית הטלוויזיה "האח הגדול" שיתף סטורי של אחת העוקבות שלו אשר סיפרה כי בזכותו היא החליטה להצטרף לאתגר. 

(צילום: (idan_gelfer@)
"דרך אגב, אני מפסיקה לעשן. בינתיים הצלחתי 7.5 שעות. כל הכבוד לי. בזכות עידן גלפר. באמת שאני לא יודעת איך לקחתי את הסטורי שלו ברצינות אבל הנה אני בהלם על עצמי. כמה שעות שלא נפלתי לזה", כך כתבה אחת העוקבות של גלפר. 
בתגובה לכך, ציין כוכב "האח הגדול": "בבוקר קמתי עם החלטה שאני מפסיק לעשן ובערב אנחנו כבר 200 איש בקבוצה שהולכים להתמודד עם זה ביחד. למה יש עליכם? קטן עלינו".
כזכור, עידן גלפר עלה לכותרות בהיקשר יותר שלילי בתקופה האחרונה וזאת בעקבות הפרידה מדיירת "האח הגדול", אמילי קופר. על אף שבין השניים נרקם רומן במהלך תוכנית הטלוויזיה הפופולרית, מערכת היחסים הרומנטית של קופר וגלפר לא צלחה במבחן המציאות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל הכבוד!!!
    ים 10/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מקווה שיסחוף אחריו עוד אנשים שיתעוררו ויבינו כמה נזק העישון עושה וכמה זה מיותר
    סגור