תקשורת ומדיה

ירון לונדון חוטף מהעיתונאי המוכר: "הוא הציע לירות בהם"

יהודה שליזנגר תקף אנשי תקשורת וידוענים מובילים בתעשייה אשר יחסם לתושבי יהודה ושומרון היה אלים ולא ראוי. יהודה שלזינגר: "ירון לונדון הציע לירות בהם, אביב גפן הציע להחזיר אותם חיים או מתים,  מוקי הציע לשבור להם את העצמות"

מערכת ice |  1
ירון לונדון (צילום מסך)
העיתונאי יהודה שלזינגר מתח ביקורת חריפה על אנשי תקשורת וזמרים מוכרים בתעשייה בנוגע ליחסם כלפי תושבי יהודה ושומרון. לדבריו, התקשורת הישראלית ולא מעט מפורסמים בישראל נהגו לתקוף את תושבי יהודה ושומרון ולהציגם כקיצוניים, מסוכנים ורדיקליים, בעוד שרבים מהם לקחו חלק במלחמת חרבות ברזל ושילמו על כך בחייהם. 
בציוץ שפרסם בחשבון ה-X שלו, כתב יהודה שליזנגר: "במשך שנים פעלה שטיפת מח נוראית ואכזרית נגדם, שחטו אותם. הציגו אותם כ'רוחיייל' הפסיכופתית שמטרידה מינית ילדה מבני עקיבא, כפועה החולנית שצועקת "בשלשלאווות" וכאחים ירקני שרוצים להיות 'כוכבי הכיכר 2'".
העיתונאי המוכר הזכיר שמות בולטים בתקשורת הישראלית ובתעשייה וציין כי יחסם לתושבי יהודה ושומרון היה אלים ולא ראוי. "ירון לונדון הציע לירות בהם, אביב גפן הציע להחזיר אותם חיים או מתים,  מוקי הציע לשבור להם את העצמות". 
עוד כתב שלזינגר: "באתר וואלה הציעו לפני ההתנתקות להצית אותם ולשסות בהם פיטבולים. אושרת קוטלר פלטה ש'דווקא יש מתנחלים שפויים'. שנים של הזרקת רעל, הסתה, נידוי, לעג ושיסוי. ולא, זו לא הייתה (עאלק) ביקורת נגד *מפלגת* הציונות הדתית, זה היה שם הרבה לפני סמוטריץ'.  זה היה נגד הציונות הדתית ומפעל ההתיישבות האדיר שלה".
לדבריו, בניגוד לביקורת החריפה שספגו תושבי יהודה ושומרון, אשר הוצגו על ידי התקשורת הישראלית כמתנחלים בעלי עמדות רדיקליות ומסוכנות, אלו לקחו חלק משמעותי בלחימה נגד האויב האכזר. 
"הם לא משכו כסף ולא איימו לרדת מהארץ. הם חינכו, והתגייסו, ונתנו, ובאו, ומתו על הביטחון, הציונות ואהבת הארץ. הם אבירם מדולב, גולדברג מירושלים, ניימן ממצפה יריחו, איתן מפדואל, לובר מיצהר, שלום מבית אל, ידידיה מרבבה ועוד ועוד גיבורי ישראל, מגש הכסף 2024.
 
הבעיה היא שלא למדנו כלום. לא רק שלא ביקשו מהם סליחה, היום עוד ממשיכים בעוול הנוראי הזה. קוראים להם הזויים, משיחיים ובתואר המחליא 'אוכלי מוות'. לבקש סליחה קשה מדי? בסדר. הם יסתפקו במינימום, קצת פחות דעות קדומות והרבה יותר חשבון נפש".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ירון לונדון אלים גס רוח. גם למעלה לא רוצים אותו. (ל"ת)
    דניאלה 10/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור