תקשורת ומדיה

חיים לוינסון יככב ב"פטריוטים"? זה הסכום שהוא דורש מערוץ 14

 ינון מגל וחיים לוינסון שוחחו על האפשרות שבה האחרון יככב בתוכנית הטלוויזיה "הפטריוטים". חיים לוינסון: "אם אתה תציע לי 10,000 שקל להופעה, אני בהחלט אשקול את זה"

מערכת ice |  5
חיים לוינסון (צילום פלאש 90/ משה שי, מסך ערוץ 14)
צמד העיתונאים ינון מגל וחיים לוינסון, אשר מגישים יחד את תוכנית האקטואליה של תחנת הרדיו 103FM, שוחחו לאחרונה על האפשרות שבה לוינסון יככב בתוכנית הטלוויזיה "הפטריוטים" המשודרת בערוץ 14. ינון מגל, מגיש תוכנית "הפטריוטים", פנה לחיים לוינסון ואמר: "חיים, הרי אם היינו אומרים לך לבוא לפטריוטים, היית רץ כמו כלבלב ובא לפטריוטים, תירגע". 
בתגובה לכך, סיפר חיים לוינסון כי במהלך החודשים האחרונים קיבל הצעה להופיע בתוכנית הטלוויזיה "הפטריוטים". "תראו את השקרן הזה. התקשר אליי העורך של הפטריוטים לפני חודשיים - שלוש, אמר לי תבוא לפטריוטים. אמרתי לו: 'בוא נראה כמה אתה מציע לי ואחרי זה נדבר'. בינתיים הטיל לי וטו מהנהלת הערוץ". 
"אז העניין הוא המחיר?", שאל מגל את לוינסון. בתגובה לכך, ציין חיים לוינסון: "תשמע, אם אתה תציע לי 10,000 שקל להופעה, אני בהחלט אשקול את זה. בשש מאות, שמונה מאות שקל שאתה משלם לפאנליסטים בפטריוטים, בוא אחי". 
 
@z05347819wu כמה כסף לוינסון רוצה להגיע לפטריוטים? #ᣳJШᯄӀ #ינוןוהשני #ינוןמגל #הפטריוטים #חייםלוינסון ♬ צליל מקורי - ינון והשני

"קיצור חיים, היית רץ כמו כלכלב", השיב לו מגל.  לאחר שמגיש "הפטריוטים" הבין כמה תעלה להנהלת הערוץ הופעת אורח של העיתונאי חיים לוינסון, המגיש בימים אלו את תוכנית אקטואליה יחד עם אופירה אסייג בערוץ 12, מגל השתעשע עם הרעיון ומיהר להגיב על כך בדרכו הייחודית. 
"אוקיי, אנחנו כמובן נציע לך עשרת אלפים שקל, ברור?", פנה מגל ללוינסון. בהמשך השיח, מגל דאג לדעת האם בעבר שילמו ללוינסון סכום כזה בשביל הופעת אורח בתוכנית טלוויזיה אחרת: "למה? מישהו משלם לך עשרת אלפים שקל בשביל לבוא?".
לוינסון מיהר להשיב למגיש "הפטריוטים" וציין: לא, אבל לסבול אותך, את זמרי, את עירית ואת אלדד יניב – נתחיל בעשרת אלפים שקל לשקול את זה". "אתה יודע שזה הפאנל הכי טוב בטלוויזיה", השיב לו מגל.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    זה עתיק (ל"ת)
    טוסטר 10/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    מי זה????
    ניר 10/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביחד עם המטורללת אופירה????
    סגור
  • 3.
    שווה להם לקחת אותו
    מיקי 10/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בשביל 10 אלפים שקל הוא ירים להם את הרייטינג עם הויכוחים הלוהטים שיהיו באולפן.
    סגור
  • 2.
    לצחוק לבכות
    קובי 10/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה יש ללוינסון למכור שבכלל מעיז לומר ולדהר על סכום של כסף. אולי הוא צריך לשלם .
    סגור
  • 1.
    ביום שהאיש הזה יהיה בפנל, אני בטוח לא יראה פטריוטים. (ל"ת)
    עופר 10/2024/27
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור