תקשורת ומדיה

ינון מגל נגד דובר צה"ל: "לא היה עושה את זה לאף ערוץ אחר"

לאחר שדובר צה"ל שיגר מכתב להנהלת ערוץ 14 בעקבות סערת סרטון הרמטכ"ל, מיהר ינון מגל להביע את עמדתו בנושא. מגיש "הפטריוטים" תקף את דובר צה"ל ואמר: "אני לא קונה את הספין הזה"

מערכת ice |  5
ינון מגל (צילום מסך ערוץ 14)
לאחר שדובר צה"ל דניאל הגרי שיגר מכתב להנהלת ערוץ 14 בעקבות סערת סרטון הרמטכ"ל, במהלכו נטען כי התיעוד שפורסם בתוכנית הטלוויזיה "הפטריוטים" מכיל "תוכן מסית ומשמיץ הפוגע בצה"ל", אמש נחשפה תגובתו של ינון מגל. 
בתוכנית הטלוויזיה "הפטריוטים" ששודרה אמש (חמישי) בערוץ 14, התייחס ינון מגל לסערת סרטון הרמטכ"ל ולמכתבו של דובר צה"ל. "אני לא קונה את הספין הזה. היו כל מיני אנשים שאמרו לי: 'תתנצל כי אנחנו במלחמה'", סיפר ינון מגל לצופים.
מגיש "הפטריוטים" המשיך בדבריו ואמר: "אנחנו במלחמה, אנחנו מחזקים את החיילים ואנחנו דיברנו על זה שיש פער בין מה שקורה בחיילים לבין מה שקורה במטכ"ל ועם הרמטכ"ל. יש פער ואנחנו מחזקים את צה"ל פה, זה הערוץ שהכי מחזק את צה"ל, הכי מחזק את החיילים והכי מחזק את רוח החיילים". 
בתגובה למכתב ששיגר דובר צה"ל דניאל הגרי להנהלת ערוץ 14, בטענה כי הסרטון שפורסם בתוכנית "הפטריוטים" הכיל "תוכן מסית ומשמיץ הפוגע בצה"ל", ציין ינון מגל כי לא כך הוא רואה את האירוע. לדבריו. מדובר בסרטון סאטירי ותו לא. 
מגל תקף את דובר צה"ל ואמר: "במכתב כזה, חצוף, דובר צה"ל לא היה עושה על אף ערוץ אחר שנאמרים שם דברים גרועים פי כמה כלפי צה"ל והמפקדים שלו. לא היה עושה בחיים כלפי שום ערוץ. רק כלפי ערוץ 14 וכמובן שכל הפוליטיקאים בתפקיד והפוליטיקאים בתקשורת התיישרו ועשו תבהלה. 
 
סליחה, אני לא מקבל. זה היה סרטון סאטירי, שום דבר לא נורא, בטח לא חציית קו אדום. אני נורא מתנצל, היה פה דיון רציני וענייני על למה הרמטכ"ל מוריד את הפאצ'ים האלה, למה בזה הוא עסוק, מה זה אומר וכדומה. מתנצל, ככה אני רואה את זה". 
כזכור, בתוכנית הטלוויזיה "הפטריוטים", פורסם סרטון סאטירי בו נראה כי פניו של הרמטכ"ל התעוותו לאחר שראה פאצ' עליו כתוב "משיח". אותו סרטון עורר סערה רבה ותגובתו של דובר צה"ל לא איחרה להגיע.
במכתב ששיגר להנהלת ערוץ 14, נכתב: "שלום רב, אני פונה אליכם בעקבות הסרטון שפורסם אמש בערוץ 14 אשר כלל תוכן מסית ומשמיץ הפוגע בצה"ל, לא ייתכן כי ערוץ תקשורת במדינת ישראל יאפשר במה לתכנים מסיתים נגד צה"ל בעת מלחמה. נבהיר כי צה"ל אינו חושש מביקורת ואף מעודד שיח ציבורי פתוח ונוקב, במהלך השנה האחרונה הצבא קיבל וספג ביקורת נרחבת מכלל כלי התקשורת בישראל וכך ראוי שיהיה".
בסיום, כתב דובר צה"ל: "עם זאת, התוכן ששודר אתמול בערוץ 14 הוא חציית קו אדום. מדובר בהסתה מכוונת וביזוי של צה"ל ומפקדיו בעת מלחמה ולצערנו, זו אינה הפעם הראשונה שערוץ 14 נוקט כך כלפי צה"ל. אנו מצפים להסרת התכנים והפסקת ההסתה באופן מידי. בכבוד רב, תא"ל דניאל הגרי דובר צה"ל".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    יינון מגל חצוף וחסר בושה
    אלי 10/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ערוץ 14 מפיץ רעל ומפלג את החברה הישראלית. אין להם באמת כשרון לעשות סאטירה אז הם מרעילים ובועטים בגסות בכל הדברים הקדושים למדינה כמו הצבא ומפקדיו הבכירים, והכל כדי להגן על ביבי מאחריותו למחדלי הטבח והמלחמה.
    סגור
  • 4.
    תרעלה 14 נגד הצבא והמדינה, מה חדש? (ל"ת)
    יהודי 10/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 3.
    ינון מגל גיס חמישי (ל"ת)
    גדעון 10/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    פסיכיאטרי
    רוני 10/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשאני רואה את ינון מגל אני מדמיין אותו לבוש בלבן עם ידיים כפוצות ושני מטפלים רצים אחריו
    סגור
  • 1.
    ינון מגעיל
    היהודי 10/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ינונצוק תתבייש לך יהודי אתה לא. ההתנהגות שלך היא סכסכני בתקווה שתאבד את מיתרי הקול.
    סגור