ויראלי

כוכב האח הגדול נגד פעיל השמאל: "המיץ של הזבל שקיים אצלנו במדינה"

שניר בורגיל, יוצא האח הגדול שאף הכיר בתוכנית את אשתו ואם בנו, שי לי עופרי, שיתף אמש סטורי של פליט נוסף מבית האח, ניר אבישי כהן, ותקף אותו: "הפשע היחידי שקיים פה זה שלא מעיפים אותך על טיל מהמדינה שלנו!" על מה התעצבן בורגיל?

מערכת ice |  1
שניר בורגיל (צילום מתוך חשבון האינסטגרם של שניר בורגיל snir_burgil@)
כהן, ששירת כקצין ולוחם בחטיבת גולני וידוע בדעותיו השמאלניות הרדיקליות, שיתף את דעתו על המתרחש בעזה עם עוקביו ברשת: "שורפים בתים בעזה בשביל האווירה, מחפשים נקמה כולל נשים וילדים- צה"ל 2024. חובה לדבר על פשעי המלחמה שצה"ל ביצע ועדיין מבצע בעזה. אסור לנו להתעלם".
בורגיל, שלא ברור איך החל לעקוב אחרי כהן, שיתף צילום מסך מדבריו של הפעיל ודובר "שוברים שתיקה" לשעבר, והגיב בבוטות: "ככה חברים נראה הפרצוף האמיתי של המיץ של הזבל שקיים אצלנו במדינה. הרמה הנמוכה ביותר של האנושות. הפשע היחידי שקיים פה זה שעוד נותנים לך ללבוש מדי צה"ל ולא מעיפים אותך על טיל מהמדינה שלנו! מאחל לך בריאות הנפש וכמה שיותר מהר!".
בורגיל לא הסתפק בזה והוסיף עוד איחולים לכהן: "אין בושה כמוך לעם שלנו! אפס היית ואפס תשאר כל החיים שלך. להאשים את צה"ל בפשעי מלחמה? אחרי שרצחו לנו במדינה שלנו כ"כ הרבה חפים מפשע!".
יוצא האח הגדול צירף בנוסף תגובות שקיבל מעוקבים על הפוסט נגד פעיל השמאל שהמשיכו את אותו קו ביקורתי.

מתוך חשבון האינסטגרם של שניר בורגיל snir_burgil@
כזכור, כהן, שכיכב בעונה השנייה של הריאליטי, גויס למילואים בתחילת הלחימה כקצין לוחם. כשהשתחרר כתב שאין שום דבר שמצדיק את מתקפת החמאס, אך האשים את הדרג המדיני שגרם לצה"ל להתעסק בכיבוש הפלסטינים בגדה ובשמירה על המתנחלים, כדבריו, והפנה אצבע מאשימה: "ישראל תרמה תרומה משמעותית לאפשרות של מפלצת החמאס לצמוח".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    האח הקטן
    אליהו 10/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במלחמה אדוני הצעיר לא מחלקים סוכריות. דברך קשים על צהל והחילים לא פחות מאחד שגונב נשק. או מרגל ומכניס רעל על המדינה. נמצא בתוכנית אפס אדם אפס. תגדל תתבגר תבין. מלחמה זה לא פיקניק.
    סגור