טלוויזיה

ספיר בורגיל לאחיה וגיסתה: "אם אני אפתח הכל הם לא יצאו מהדלת"

הסכסוך המשפחתי המתוקשר בין האחים בורגיל מהאח הגדול מגיע לעוד שיאי דרמה. בסרט שתיעד את ההכנות לחתונה של ספיר בורגיל ואברהם אקלום, האחות הבכורה נשברה בבכי: "שתקתי מספיק זמן. זה מביך שאני צריכה להתחנן לראות את אחיין שלי"   

מערכת ice |  1
ספיר בורגיל ואברהם אקלום (צילום אינסטגרם)
סרט הדוקו "אח שלי מתחתן – ספיר ואברהם" ששודר אמש בערוץ 13, ליווה את סיפור אהבתם של ספיר בורגיל ואברהם אקלום שהכירו בבית האח הגדול ופצחו שם בקשר רומנטי.
בורגיל, שנכנסה לבית האח במטרה להתפייס עם אחיה שניר - עימו לא דיברה חצי שנה - הספיקה להשלים עם האח בתוכנית הריאליטי ולהסתכסך איתו שוב מחוץ לבית - ועם אשתו, שי לי. עוד צמד שהכיר במהלך התוכנית, נישא והביא לאחרונה ילד ראשון.
הסכסוך בין האחים הביא כזכור את ספיר ואברהם להיעדר מחתונת שניר ושי לי. אך כאשר הגיעה לאחר מכן תורה של ספיר להתחתן, האח והגיסה דווקא הופיעו לאירוע.
בסרט הדוקו עליה ועל בעלה, ספיר מדברת לראשונה באריכות על הקרע המשפחתי: "הריב עם אחי זה משהו שיושב עליי. אני מנסה לעשות שלום מאחורי הקלעים. אני מגיעה למצב שאני מתחננת... לי הוא מאוד חסר... מיליון פעם הזמנתי אותם".
בורגיל המשיכה ושיתפה כי כואב לה לצאת "האיש הרע" בסיפור וטענה שאילו הייתה מספרת את כל הפרטים בסכסוך הדעה עליה הייתה משתנה לחלוטין. "הם לא יכולים להיות איתנו בשלום ובטוב כי הם כ"כ התלכלכו בדרך לא דרך שמאוד קשה לחזור אחורה", אמרה בורגיל, "אני רוצה להשלים ופניי לשלום אבל זה לא יכול להיות חד-סטרי".
ספיר המשיכה ותיארה מה קרה בהמשך לחתונתה, כאשר גיסתה שי לי ילדה: "שלחתי לה הודעה 'אני שמחה בשבילך'. העליתי פוסט ואמרתי, 'איזו לביאה'. אני מאחלת לה רק טוב, בירכתי אותה גם במקווה. אני כמובן לא יכולה להתקשר, כי אני במצב חסום. אברהם חייג לשניר, אמר לו, 'אח שלי, מברוק, אנחנו פה במרכז, אולי נקפוץ לראות את האחיין', ומתחילה פשוט שיחה"..." ואברהם משלים: "שבסופה יש סירוב".
על פי ספיר, הזוג התבקש לא להראות את הפרצוף שלו והיא הפצירה באחיה: "אל תשחק איתי עם האחיין שלי. איך בכלל נכנסים למצב שילד הוא כלי באיזשהו משחק של משהו? זה מביך שאני צריכה להתחנן לראות את אחיין שלי". לסיכום, האחות הבכורה טענה שפניה לשלום והוסיפה עקיצה כלפי גיסתה: "אני רוצה שלום. אני רוצה להזמין אותם לארוחת שישי. אני הזמנתי אותה (את שי לי. מ"א) גם למקווה, היא לא יכלה להגיע, למה, כי אין מצלמות?".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ספיר ואחיה
    ארנון 09/2024/25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    את מי זה מעניין ספיר ואחייה דיי עם. הפרסום הזה מי הם
    סגור