טלוויזיה

סכסוך האח הגדול: מדוע הברכה של ספיר בורגיל לגיסתה נמחקה מהאינסטגרם?

למרות מפגש מפתיע בין האחים בחתונה של ספיר ואברהם וסטורי מרוגש שהעלתה הכלה לכבוד הולדת בנם של שניר ושי לי, מתברר כעת שהסכסוך עוד רחוק מסיום. שי לי מחקה את הברכות של גיסתה להולדת הבן והסירה אותה מרשימת העוקבים שלה. האם ספיר תגיע לברית של אחיינה?

מערכת ice |  1
ספיר בורגיל (צילום אינסטגרם)
עוד תפנית מכוערת בסכסוך בין האחים ספיר ושניר בורגיל ובני/בנות זוגם. לאחר שדיווחנו לכם לפני כשבוע על המפגש הקריר בין האחים בחתונתה של ספיר, נראה היה ששני הזוגות בכל בכל זאת עושים צעדים ראשונים לקראת פיוס.
שי לי, אשתו של שניר בורגיל, שילדה בן ראשון לשניים בשבוע שעבר, זכתה אף לברכה פומבית מגיסתה ספיר: "מזל טוב. שתדעו רק נחת כל החיים! ולך שי – כל הכבוד. את לביאה", כתבה אז בורגיל ואף העלתה סטורי משותף עם בעלה הטרי אברהם אקלום בו סיפרה על הבשורה המשמחת: "אני ממש מתרגשת. אני לא מעכלת. קיבלנו את הבשורה המרגשת ברכב ואני באורות, אנחנו בעולם אחר".

צילום מתוך חשבון האינסטגרם של שניר בורגיל @snir_burgil
ספיר, מתברר, לא הסתפקה רק בברכה ביום הלידה, והשבוע גם החלה לעקוב אחרי שי לי באינסטגרם ואף הגיבה לתמונת התינוק הטרי שהגיסה פרסמה: "אין מרגש יותר מחיים חדשים ובטח כשמדובר בנסיך לבית משפחת בורגיל. דודה מאוהבת".
אבל, מאחורי הקלעים נראה שהסכסוך בין הרביעייה עדיין בשיאו. ביממה האחרונה הברכה של ספיר נמחקה מהחשבון של שי לי, והגיסה גם הסירה את ספיר מרשימת העוקבים שלה. בשלב זה לא ברור אם ספיר ואברהם יגיעו לברית של שניר ושי לי. 
כזכור, בראיון שקיימה ספיר עם ערן סויסה לפני החתונה סיפרה: "לפני חודש וחצי שלחתי לשי לי הודעה בוואטסאפ, ורשמתי לה, 'שי, אם אני ואת המקור של הבעיה, בואי נפתור אותה. אני הבעיה, אני מוכנה להוריד את הראש. מה שצריך, התחננתי קרוב ל-15 פעמים, והיא אמרה לי שזה לא מתאים לה, אז אני לא מבינה, מצד אחד, אם אני מבקשת לשבת איתך לכוס קפה ולפתור את הדברים, את לא מוכנה להגיע. אז לחתונה שלי כן? לשם מה? קשה לי עם זה שלא מכירים את המאחורי הקלעים. בסוף הם יגיעו לחתונה, ועוד תצא כתבה, שיגידו ששניר השתדל, ובא לחתונה שלה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דיי דיי לא מעניין
    רי 09/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קמה לגיד את זה דיי לא מעניין
    סגור