תרבות ופנאי

סולחה? ספיר בורגיל שולחת ברכה מרגשת לגיסתה שי לי עופרי

הסכסוך המתוקשר בין יוצאי האח הגדול ספיר בורגיל, אחיה שניר ורעייתו שי לי עופרי מקבל הערב תפנית אופטימית. במסגרת טקס החינה של ספיר, שעתידה להתחתן בעוד יומיים, הכלה לעתיד ברכה מעל הבמה את גיסתה הנמצאת בחודש התשיעי. כיצד הגיבה עופרי?

מערכת ice |  6
ספיר בורגיל ואימה סיגל (צילום מתוך חשבון האינסטגרם של ספיר בורגיל @_sapir_borgil)
ספיר בורגיל, יוצאת האח הגדול, חגגה הערב את טקס החינה והפרשת החלה לקראת חתונתה עם אברהם אקלום בעוד יומיים. בורגיל הכירה כזכור את אקלום בבית האח הגדול, שם התפתח רומן בין השניים, כשבמקביל אחיה שניר, ששהה איתה בבית, התאהב בדיירת שי לי עופרי ופיתח איתה רומן משלו.
שניר ושי לי נישאו בחודש מרץ האחרון, כשהכלה נמצאת בהיריון ראשון. מי שבלטו בהיעדרם הם ספיר ואברהם שהחליטו שלא להגיע לאירוע בעקבות סכסוך שניצת (שוב) בין האחים. ספיר שיתפה בזמנו כי לא הוזמנה לחתונה ע"י אחיה. שי לי מצדה, טענה שהזמינה את הגיסה והבטיחה שתתייצב לחתונה שלה עם אברהם.
בשיתופים מההכנות הקדחתניות לחתונה שספיר מעלה בפני רבע מיליון עוקביה באינסטגרם בחודשים האחרונים, לא נראו עד כה שניר ושי לי ולא היה ברור אם צמד הזוגות יפגשו באירוע המשמח. הערב, נראה שהכלה לעתיד החליטה להותיר את המחלוקות והריבים בצד ולברך את גיסתה שנמצאת בחודש התשיעי.  במהלך טקס ההפרשת החלה והחינה של בורגיל, הרבנית שהנחתה את הטקס מתבקשת לברך שי לי כשספיר משיבה לדבריה ב"אמן": "שי לי עופרי בת לומי, בעזרת השם יתברך, יהי רצון שהקדוש ברוך הוא יברך אותך ללידה קלה כתרנגולת. יהי רצון בעזרת השם יתברך שתיכנס לבית היולדות ותצא בידיים מלאות. תהיי בריאה ושלמה והתינוק בריא ושלם".
שי לי, שלא היייתה בקהל, לא הגיבה עדיין למחווה. את המשך השתלשלות האירועים יכולו לראות צופי ערוץ 13 שמתעד את החתונה של ספיר ואברהם. כפי שעשה בחתונה של שניר ושי לי.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    תדברי איתה בפרטיות. תני כבוד לאחיך ולאשתו (ל"ת)
    ורד 08/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    בהצלחה לאברהם עם השגעונות שלה. הוא יתחרפן (ל"ת)
    תכלס 08/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    אברהם וספיר
    יחימוביץ 08/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ספיר ואברהם .פשוט בא לי להקיא עליכם .תתכונני לגירושים ותתכונני לאדם שהוא לא רגיל .גם נוצרי גם קשה וגם ….את טיפשה ברמה של אומללה .ההורים שלך המומים ובצדק
    סגור
  • חתיכת דביל/ית. הוא יהודי !!! (ל"ת)
    מה הקשר 08/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    צבועה!!!! עשית להם כל כך הרבה נזק לזוגיות
    חן 08/2024/26
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שומר נפשו ירחק
    סגור
  • 1.
    למה בציבור ככה ?! היית שולחת בפרטי. (ל"ת)
    נעמה 08/2024/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור