תרבות ופנאי

אייל גולן יודע? דניאל גרינברג: "כשהתגרשתי קיבלתי את הכאפה"

דניאל גרינברג מרבה לשתף את עוקביה באינסטגרם בחייה האישיים. בסרטון שפרסמה ברשת החברתית, סיפרה על האתגרים הכרוכים שבהקמת מותג האופנה 'מיאל': "בשנה הראשונה פשוט הפסדתי סכום מטורף והייתי חצי מיואשת בדרך לסגור"

מערכת ice | 
אייל גולן ודניאל גרינברג (צילום אינסטגרם/ אייל גולן)
לאחר ששיתפה את עוקביה באינסטגרם כי היא מרגישה ש"פולשים חדרו לה לנפש", הדוגמנית ואשת העסקים דניאל גרינברג, גרושתו של אייל גולן, עולה שוב לכותרות. הידוענית מרבה לשתף את העוקבים שלה בחייה האישיים.
אמש (שני) העניקה הדוגמנית לעוקבות שלה את האפשרות לשאול אותה שאלות שונות החל מהגירושים המתוקשרים מאייל גולן ועד למותג האופנה שהקימה. "היו לך מחשבות או חששות לפתוח עסק?", שאלה אותה אחת העוקבות.
בתגובה לכך, דניאל גרינברג מיהרה לספר בפתיחות על הקשיים הרבים שעברה במהלך הקמת מותג האופנה המוכר: "כשנכנסתי להיריון עם מיאל, היה לי חלום לפתוח מותג לבגדי ילדים על שם הבת שלי. כבר כשהיא הייתה כלום ושום דבר בבטן, ידעתי שאני הולכת לקרוא לה מיאל. בעצם פנטזתי ופנטזתי ורק כשהתגרשתי, באמת קיבלתי את הכאפה של 'לכי על זה בכל הכוח'".
 
לדברי גרינברג, תהליך הקמת העסק לא היה פשוט עבורה, זאת בעקבות העובדה כי בשנה הראשונה היא הפסידה סכומי עתק. "לא באמת היו לי את המשאבים כדי לעשות ולפתוח והתחלתי בלמכור את האוטו ואחרי זה קיבלתי הלוואה מסבתא ועשיתי מפה ושם והרמתי את המותג. 
בשנה הראשונה פשוט הפסדתי סכום מטורף והייתי חצי מיואשת בדרך לסגור. מזל שיש לי אנשים טובים בדרך שבאמת היו איתי ולא נתנו לי לוותר על החלום הזה. נלחמתי בשיניים ומתוך כל ההפסד הזה צמחתי".
לצד הסרטון שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, כתבה דניאל גרינברג: "אני מודה לה' על שהפחד לא שיתק אותי והלכתי על זה בכל הכוח. הדרך לא הייתה פשוטה והיו הרבה נפילות ומחשבות על לעצור אבל ברוך השם עבודה קשה ואמונה שלמה מביאה תוצאה מדהימה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה