תרבות ופנאי

הדוגמנית הישראלית מתחזקת: "שומרת את הבתולין לחתונה" | צפו

הדוגמנית הישראלית סינדי צ'אדי סיפרה כי בגיל קטן החליטה לשמור על בתוליה עד לחתונה. סינדי צ'אדי: "לא אשקר שאני סופר בעד הדת ואני חושבת שהדת שלנו זו הדרך לחיים נכונים"

מערכת ice |  2
כוכבת קולנוע-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
לאחר שחשפה בחודש מרץ האחרון כי נאלצה להתפנות למיון בעקבות מרכך חדש שניסתה לשיער, הדוגמנית סינדי צ'אדי עולה שוב לכותרות. בריאיון ל"ישראל בידור", סיפרה הדוגמנית המפורסמת, אשר משתפת את עוקביה באורח החיים הדתי שהיא מנהלת, כי היא שומרת על בתוליה עד לחתונה. "את שומרת את הבתולין לחתונה", ציינה המראיינת והדוגמנית הצעירה מהירה להשיב: "נכון, תשמעי אני לא חרדית  אבל זה אחד הערכים שמלווים אותי". 
עוד סיפרה הדוגמנית הישראלית: "לקחתי את ההחלטה הזו שהייתי מאוד צעירה וזו ההחלטה הכי טובה שעשיתי לעצמי. לא אשקר שאני סופר בעד הדת ואני חושבת שהדת שלנו זו הדרך לחיים נכונים. בסופו של דבר זה יחסים של בן אדם לחברו, זה לא לגנוב, לא לשר, לא לנאוף, לא לרצוח. אם כולנו היינו מצליחים באמת להיות ככה לא היה רע בעולם אבל אנחנו אנשים".
בהמשך דבריה, סיפרה צ'אדי כי הוא מעוניינת לממש גם את מצוות שמירת הנגיעה. "בעזרת השם כן, אני עכשיו ממש מתחזקת בקטע, כן ממש. לא גרתי עם שום בן זוג לפני החתונה אני גם לא אגור. יש כאלה שאומרים שאם את לא גרה איתו אז את לא מכירה אותו. זה לא נכון, יש דברים שהם חשובים ויש שיחות שעושים. 
אני חושבת שדווקא שמשיכה, ואהבה רגש נכנסים את לא רואה הדברים שחור על גבי לבן ודווקא שם הגבולות מטשטשים. כשאת רואה שחור על גבי לבן איזה חיים את רוצה לחיות, זה מה שחשוב".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    את מי מעניין מה היא עושה שם למטה (ל"ת)
    Hguy 10/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אין שכל אין דאגות (ל"ת)
    הרן 10/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור