תרבות ופנאי

הדוגמנית המפורסמת בווידוי מצמרר: "פתאום לא הצלחתי לראות"

הדוגמנית סינדי צ'אדי נאלצה להתפנות למיון לאחר שניסתה מרכך חדש לשיער. אותה תקרית לא נעימה התרחשה כשפתחה את בקבוק המרכך בחוזקה וכתוצאה מכך, החומר הוכנס לעינה. סינדי צ'אדי: "התחלתי להרגיש כאבי תופת, משהו שבחיים לא חוויתי"
מערכת ice | 
סינדי צאדי (צילום cindy.chady@)
הדוגמנית המפורסמת סינדי צ'אדי חשפה לאחרונה כי נאלצה להתפנות למיון, לאחר שניסתה מרכך חדש לשיער התפתחה תקרית לא נעימה בכלל כתוצאה מפתיחה לא זהירה ונכונה של אריזת המוצר. בקבוק המרכך נפתח בחוזקה והחומר המצוי בתוכו הושפרץ לעינה של הדוגמנית. 
הדוגמנית המפורסמת סובלת באופן כרוני מבעיות בעיניים ואף מקפידה להשתמש בעדשות מגע בעלות מספר גבוה, דבר שתרם משמעותית לכאב שנוצר עם פתיחת המוצר ובכך נאלצה להגיע למיון לקבלת טיפול רפואי הולם.
בריאיון לאתר החדשות "מאקו סלבס", חשפה צ'אדי על התקרית הלא נעימה שהתרחשה עם פתיחת בקבוק מרכך השיער. "הצלחתי להוציא את עדשות המגע בשנייה שזה קרה, אבל אז התחלתי להרגיש כאבי תופת, משהו שבחיים לא חוויתי. פתאום לא הצלחתי לראות בעין שמאל והחלטנו לנסוע למיון".
בהמשך דבריה, ציינה הדוגמנית כי לאחר כמה בדיקות נאמר לה שהיא חטפה כוויה קשה בעין ובעקבות כך מצב העין מוגדר קשה. לצד זאת, הרופאים המליצו לה על תוכנית טיפול ייחודית שכוללת מגוון משחות וטיפות שבהן יש להשתמש ואף הוסיפה כי היא נאלצת להסתובב עם תחבושת על העין. בעקבות אותו טיפול, סיפרה סינדי: "אני כבר הרבה יותר טוב ומקווה לחזור לעצמי בהקדם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה