תרבות ופנאי

רונה לי שמעון מפתיעה: יש סיכוי לקאמבק עם סטטיק?

רונה לי הצליחה להפתיע בעיקר בגלל שהכירה גבר חדש בסמוך לפרידה מהאקס סטטיק. כעת נחשף הצעד שגורם לעוקבים לתהות האם יש סיכוי שתחזור לאקס המפורסם? כל הפרטים
מערכת ice | 
סטטיק ורונה לי (צילום אור גפן)
שופטת "רוקדים עם כוכבים" והשחקנית רונה לי נפרדה מבן זוגה החדש, האדריכל שרון אדיר.
על פי הדיווח של ערן סוויסה רונה לי שמעון הכירה את שרון אדיר בחודש יוני השנה במהלך צילומים שלה בבודפשט. הזוגיות הזו הצליחה להפתיע בעיקר בגלל הסמיכות לפרידה שלה מהאקס המפורסם, סטטיק.
כעת מסתבר כי מערכת היחסים הזאת לא נמשכה זמן רב, ורונה לי שמעון שוב מוצאת את עצמה רווקה. האם יש סיכוי שנראה אותה חוזרת לזרועותיו של כוכב הפופ והראפר סטטיק?
סטטיק הוא אחד מהראפרים והזמרים המצליחים בישראל. בחודש שעבר השיק סינגל חדש שעסק בפרידה מרונה לי שמעון. אחרי ההצלחה של הסינגל "עטלף" ששחרר סטטיק לפני שבועיים, הוא ממשיך ומוציא שיר נוסף בשם "צ'ק צ'ק". בשיר סטטיק מדבר על האקסית שלו, סביר להניח שהוא התכוון לרונה לי שמעון: "האקסית שלי קלטה, שעכשיו אני איתך, אמרתי מאמי סורי".
השיר מהווה את ההמשך הישיר לסיפור האישי שסופר ב"עטלף" ומעמיק את ההתרחשויות שמהן נוצרה היצירה הקודמת. ב"צ'יק צ'ק", סטטיק חושף פרקים נוספים מהמסע האישי שלו, כולל רגעים אינטימיים ואירועים שקרו לו ברמה האישית והזוגית.  צ'יק צ'ק, כמו גם הקליפ המלווה אותו, מציע הצצה לשינויים ולחוויה שהאמן עבר מאז עטלף ומציג את הסיפור בהמשך טבעי ומרגש.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה