ויראלי

גרושתו של סטטיק חוגגת יום מאושר: "תודה שאתה שלי, אהבת חיי"

שרית פולק כתבה ברכת יום הולדת מרגשת לאביה: "יום הולדת שמח לאהבת חיי, ההרקולס שלי. לגבר שכמעט בלתי אפשרי למצוא היום, לאדם הכי טוב שאני מכירה והוא הכי חזק, הכי טהור, הכי יציב, הכי מצחיק, הכי עקשן. אבא, השנה אני מבקשת עבורך רק בריאות. כל השאר כבר יש, מה שאין עוד יגיע ואם לא הבת שלך תדאג שיגיע בכפולות"
מערכת ice | 
סטטיק ושרית פולק (צילום אינסטגרם/ שרית פולק)
עבור שרית פולק יש גבר אחד בחיים שלעד יהיה שם, אביה. לכבוד יום הולדתו, הקדישה שלו כוכבת הרשת ו'האח הגדול' לשעבר, ברכה מרגשת במיוחד מילדה לאבא והצהירה על אהבתה הגדולה אליו לעיני כל העוקבים.
פולק פתחה וכתבה: "יום הולדת שמח לאהבת חיי, ההרקולס שלי. לגבר שכמעט בלתי אפשרי למצוא היום, לאדם הכי טוב שאני מכירה והוא הכי חזק, הכי טהור, הכי יציב, הכי מצחיק, הכי עקשן. אבא, השנה אני מבקשת עבורך רק בריאות. כל השאר כבר יש, מה שאין עוד יגיע ואם לא הבת שלך תדאג שיגיע בכפולות".

עוד רשמה: "אני אוהבת אותך משורש נשמתי, תודה שאתה שלי! ואלוהים איזה מזל שמכולם- אתה האבא שלי, אומרים שהנשמה שלנו בוחרת את ההורים- בכל גלגול מחדש אבחר בך, אתם הבחירה הכי טובה שעשיתי בכל הגלגול הזה. כל אחת אוהבת את אבא שלה, אבל אני נשבעת שכמו שלי אין!!!!! שאלוהים ישמור לי עליך אני צריכה אותך, אתה הסיבה שאני הכי חזקה שאני יכולה. אתה הסיבה שאני ממשיכה חזק גם כשאני חלשה, אתה הסיבה שאני לא מפחדת מכלום בעולם הזה".
לסיום כתבה: "אני מעריצה אותך ואני מאחלת לעצמי מישהו שהוא חצי ממך. פחות מזה אני לא מביאה אליך הביתה. ואני כמוך- הבטחות מקיימת בעולם של שקרנים מזל טוב לב ליבי, שבשנה הבאה נחגוג כמו שצריך, הבטחת תזכור".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה