ויראלי

גרושתו של סטטיק נזכרת בטרגדיה: "משלוש הפכנו לשניים"

שרית פולק כתבה: "היום יום ההולדת של אחי הגדול. אח גדול זו הנקודה הכי רגישה שלי, זה המקום שהכי ממלא אותי עם החוסר הכי גדול שבי, כי משלושה הפכנו לשניים (לפחות על פני האדמה), זה החוף מבטחים שלי, זה העוגן. זה ״האף פעם לא לבד״ שלי"
מערכת ice | 
סטטיק ושרית פולק (צילום אינסטגרם/ שרית פולק)
השנים חולפות, אבל הכאב לו. שרית פולק, גרושתו של לירז רוסו, המוכר יותר בשם הבמה שלו סטטיק, נזכרת שוב בצחי, אחיה הגדול שהלך לעולמו בתאונה מחרידה לפני הרבה מאוד שנים וכתבה פוסט מרגש לאחיה השני, דדי, באינסטגרם שלה לכבוד יום הולדתו.
פולק כתבה: "היום יום ההולדת של אחי הגדול. אח גדול זו הנקודה הכי רגישה שלי, זה המקום שהכי ממלא אותי עם החוסר הכי גדול שבי, כי משלושה הפכנו לשניים (לפחות על פני האדמה), זה החוף מבטחים שלי, זה העוגן. זה ״האף פעם לא לבד״ שלי".

עוד כתבה: "יום הולדת שמח אחי הכי שלי, הטוב מכולם. שתישאר בדיוק כמו שאתה. עם הלב הגדול, חוש ההומור, היופי הבלתי נסבל שלך וכן, גם זה שאתה מת על לעצבן אותי, זה בסדר. אל תפסיק לעולם ותישאר לי בריא כי זה הכי חשוב. תודה שאתה עובר איתי את המסע הזה, שתהיה לי מאושר עם סיוון ושיהיה לך רק נחת מהילדים, אתה אבא פאקינג מושלם!".
עוד היא כתבה עליו: "שזו תהיה השנה שלך בכל פרמטר, את הכול כבר יש לך ובך ואת מה שאין- עוד יהיה. אוהבת אותך אחותך הקטנה שכבר לא כל כך קטנהה"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה