ויראלי

סטטיק חושף את הפרידה מרונה לי: "האמת חייבת לצאת החוצה"

הזמר הודה בראיון: ״האמת שאני לא מרגיש פנוי לאהבה. אני מרגיש שאני נמצא כרגע בתהליך ועם יד על הלב איתך; אני צריך להבין מה בדיוק יעשה לי טוב כרגע. כי ברור שדברים שחשבתי שיעשו לי טוב גרמו לי להיפגע. נפגעתי במקומות שלא ציפיתי להם, ואני רוצה לקחת את הזמן לעצמי עכשיו״. 
מערכת ice |  5
סטטיק ורונה לי (צילום אור גפן)
אחרי שהוציא את סינגל ההמשך ללהיט האחרון שלו ״עטלף״, שקיבל את השם הקליט ״צ׳יק צ׳ק", שמספר את ההתמודדות שלו מהפרידה מרונה לי שמעון, הוא חושף מדוע ביצירה הזו הוא מעז לדבר על הכל ולחשוף את תחושותיו לאחר סיום מערכת היחסים.
בראיון ל-TMI הסביר: "׳עטלף׳ הוא היותר כאב מבין השניים. אם הסינגל הקודם מתעסק בכאב והקושי, ׳צ׳יק צ׳ק׳ הוא המשך ישיר של זה ובעצם מדבר על התחושה של אחרי הכאב, אחרי פירוק הנישואים והפרידה. על החוויה פתאום להיות רווק אחרי המון זמן שהייתי במערכות יחסים. הוא למעשה שיר ׳מתוק-מר׳, על הרווקות החדשה, ההנאה והבדידות שמגיעה איתה״. 

הוא המשיך: "״אני יכול לתת לך אנלוגיה מגעילה; לדעתי לכתוב שיר זה כמו להקיא. להקיא בציבור זה לא נעים במיוחד, אבל באותה עת יש לך את הצורך להקיא. אתה חייב להקיא. זו האמת שלי והיא חייבת לצאת החוצה. אני מרגיש שזו הדרך הכי בריאה בשבילי להתמודד עם העולם. גיליתי מחדש כמה להוציא שיר ולתת לעולם לעבד אותו משחרר. לפעמים אני ממש לומד מהטוקבקים שאני מקבל וזה תורם לתהליך עיבוד שלי״.
האם קיבל תגובות מבנות הזוג שהיו לו? ״הדבר הכי כיף בלהוציא שיר זו הנקודה שלא מדובר בדו שיח. אני כמו נואם את הנאום שלי ומי שרוצה שידבר איתי על זה אחר כך. למרות שזה עלול להגיע – אני לא מכוון ולא חושב על זה. האמת שאני לא מרגיש פנוי לאהבה. אני מרגיש שאני נמצא כרגע בתהליך ועם יד על הלב איתך; אני צריך להבין מה בדיוק יעשה לי טוב כרגע. כי ברור שדברים שחשבתי שיעשו לי טוב גרמו לי להיפגע. נפגעתי במקומות שלא ציפיתי להם, ואני רוצה לקחת את הזמן לעצמי עכשיו״.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    למה להקיא? דימוי דוחה מאד.לפרוק רגשות, להוציא רגשות.. (ל"ת)
    רוני 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 4.
    ברמה לא לרדת כמה,אך אופריה???!!! (ל"ת)
    המטרה בחיים לעלות 09/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    ממש מוכר מזון זה
    ישראלית 09/2024/13
    הגב לתגובה זו
    6 1
    כמו צומי האנשים האלה צריכים? כמה? חייבים לספר כל דבר לכל העולם. את מי זה מעניין? נרקיסיסטים ומגלומנים שמאוהבים בעצמם. די חלאס. שבענו. לא מעניין נקסט
    סגור
  • 2.
    יש לך תסביך אמא שחרר (ל"ת)
    שי 09/2024/07
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 1.
    תגובה
    יוסי 09/2024/07
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סטטיק תעשה לנו טובה תקיא על עצמך ותעזוב אותנו בשקט נמאס כבר לשמוע את זה זה פשוט לא מעניין .
    סגור