תרבות ופנאי

השחקנית האהובה מודה בכאב: "מזלזלת באפשרות שגבר יחשוק בי"

 "במהלך הטיול הבנים בחרו דווקא במילה 'פחד', 'מפחד ממך', 'מפחידה אותי', כדי לתאר את הרגש כשאני בסביבה", כך סיפרה השחקנית והקומיקאית שירלי לוי לעוקביה
מערכת ice | 
כוכבת קולנוע-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
אושיית הרשת והשחקנית המוכרת שירלי לוי חזרה בימים האחרונים מחופשה מנקרת עיניים בפיליפינים. בפוסט שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה, היא שיתפה בכאב בקושי שלה להיכנס למערכת יחסים רומנטית
"אני יותר מדי מרגישה בנוח עם אנשים שאני לא מכירה - מה שמרתיע את חלקם ממני מאוד על ההתחלה. במהלך הטיול הבנים בחרו דווקא במילה 'פחד', 'מפחד ממך', 'מפחידה אותי', כדי לתאר את הרגש כשאני בסביבה", כך סיפרה הקומיקאית והשחקנית הצעירה לעוקביה. בהמשך, כתבה: "לא הבנתי למה הם בחרו דווקא להגיד רגש כזה. פחד? זה רגש נוראי. הבן אדם עשה הרגע מילואים בעזה, וממני הוא מפחד?".
 
לדבריה, היא מתקשה להאמין כי גבר יכול להתעניין בה מבחינה רומנטית: "כל כך קל לי שאנשים לוקחים אותי לפרינד-זון שאני כבר מזלזלת באפשרות שגבר אשכרה יכול לחשוק בי, ולכן זאת האנרגיה שאני משדרת".
בעקבות הווידוי המרגש של לוי, מיהרו עוקבים ועוקבות רבים לשלוח לכוכבת הרשת הודעות ניחומים. בתגובה לכך, הודתה שירלי לאותם עוקבים אמפתיים וכתבה: "אגב רציתי להגיד תודה לכולכם על אתמול.  הרבה מכם הזדהו איתי ועם מה שרשמתי. הרבה הביעו את דעתם האישית, תמכו ונתנו טיפים ובעיקר הפצצתם אותי בהודעות שאתם מודים לי על השיתוף החשוף.

(צילום: shirlilevi1234@)
אני נהנית להיחשף כאן כי כשהתחלתי את הדרך שלי ברשתות התחלתי בשביל לפרוק את התחושות לי בהומור ובכיף כמו ריפוי ויעסוק כזה בשבילי. וזה שאתם מתחברים אלי עוד יותר גורם לי לחייך אני הכי רוצה כל כך להספיק לענות לכולם זה לא מובן מאליו שעצרתם מזמנכם להגיב לי, חברים שלי אתם. תודה עליכם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה