תרבות ופנאי

כוכבת "האח הגדול" מרוסקת: "בכיתי, לא חשבתי שזה מה שיקרה"

אמילי קופר נפגעה עמוקות מהמהלך המפתיע של שילה שלום אשר הכחיש כי השניים בזוגיות. אמילי קופר: "ניסיתי לשדר עסקים כרגיל אבל מבפנים אני המומה ופגועה"

מערכת ice | 
אמילי קופר - האח הגדול עונה 6 (צילום רן יחזקאל)
לאחר שסיפרה בפתיחות כי הקשר הרומנטי שהחל להתרקם בינה לבין עידן גלפר הגיע לסיומו, אמילי קופר, כוכבת "האח הגדול", מגלה את האמת המכוערת על גבר אחר שעמו ניסתה לבנות מערכת יחסים רומנטית. בעקבות הפרסומים כי שילה שלום ואמילי קופר בזוגיות, מיהר כוכב "האח הגדול" להכחיש זאת. 
קופר, שנחשפה להחלטתו של שלום להכחיש את מערכת היחסים הרומנטית הנרקמת ביניהם, נעלבה מאוד מהתנהגותו ושיתפה זאת בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה.  "רגע משהו מהלב. לא תכננתי לשתף בצורה כזאת ישירה, אבל מרגישה שהאירועים האחרונים לא השאירו לי ברירה", כך כתבה אמילי קופר בתחילת הסטורי.
בהמשך, כתבה כוכבת "האח הגדול": "תארו לכם שאתם מתחילים לצאת עם מישהו והוא מקסים ורגיש, אתם בונים את הקשר לאט ובשקט בלי הפרעות (או מצלמות) מהצד. הוא אומר לכם את המשפטים הנכונים, ואפילו מדבר איתכם על להפוך את זה לרשמי ולספר לכולם.
ואז זה מתפרסם מוקדם מהצפוי, (כן גם אני הייתי מעדיפה שהיה לנו עוד קצת זמן לפני שיתפרסם). ופתאום הצד השני, שעד לפני רגע היה כולו שם, מחליט להכחיש לגמרי את כל מה שקורה, להגיד שהוא נבהל מהפרסום ותוך כדי להפוך אתכם לבדיחה".
לדברי כוכבת "האח הגדול", החלטתו של שילה שלום להכחיש את מה שקרה ביניהם פגעה בה עמוקות.  "וואלה פוגע. אז ניסיתי לשדר עסקים כרגיל אבל מבפנים אני המומה ופגועה (וכן אפילו בכיתי) ולרגע לא חשבתי שזה מה שייקרה. הכי חשוב לי שאני יודעת בדיוק מה קרה ומה האמת. ואגב, לא היה ולא נברא קמפיין זוגי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה