תרבות ופנאי

אילנית לוי מזועזעת מדברי האב: "איזה עולם הזוי. איך אלוהים?"

"איך גוף בינלאומי נותן פרס נובל לשלום לארגון שהיה שותף לטבח, רצח וחטיפה של ישראלים על לא עוול בכפם?". כך כתב היום אביו של יונתן סמרנו ז"ל שגופתו נחטפה על ידי עובד אונר"א ב-7 באוקטובר. אילנית לוי הגיבה בשוק

מערכת ice | 
אילנית לוי (צילום שי יחזקאל)
קובי סמרנו, אביו של יונתן סמרנו שנחטף על ידי עובד סוציאלי של אונר"א לאחר שנפצע מירי של חמאס בכניסה לקיבוץ בארי ומת בעזה, מחה אמש על המועמדות שהוענקה לסוכנות הפליטים הפלסטינים לזכייה בפרס נובל לשלום.
‏"אני מבקש את עזרת כל אזרח בישראל או בעולם שיעזור לי לשתף את התמונה שבה נראה עובד של אונר”א, ארגון שמועמד לקבל פרס נובל לשלום, כאשר הוא חוטף את הבן שלי לעזה. בבקשה לשתף ולהעביר", ביקש סמרנו.
מי שאכן שיתפה את דברי האב היא מנחת הטלוויזיה והשחקנית, אילנית לוי, שהעלתה בחשבון האינסטגרם שלה את דברי סמרנו וכתבה: "איזה עולם הזוי. פרס נובל אמורים לקבל. איך? איך אלוהים?. מה יש לעולם הזה? מה???".
כזכור, אונר"א היא סוכנות הסעד והתעסוקה של האו"ם לפליטים פלסטינים שעובדיה השתתפו במעשי טבח וחטיפה ב-7 באוקטובר. האו"ם אף הודיע השנה כי 9 עובדי אונר"א שלקחו חלק בטבח יפוטרו - מה שלא עצר את מועמדותם לקבלת הפרס היוקרתי לשלום.

מתוך חשבון האינסטגרם של אילנית לוי ilanitlevi_sade@
מי שעוד יצאה נגד ההחלטה היא אימו של סמרנו, אילת, שזעמה על המועמדות: "איך ייתכן שהעולם נותן יד לזה?", שאלה האם, "הארגון שחטף את הבן שלי! אני נדהמת לגלות שנעשה כזה עוול וכרגע מעמידים את הארגון הזה כמועמד לפרס נובל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה