ויראלי

אילנית לוי נחשפת: "כל יום מתחיל אצלי בבכי ומסתיים בבכי"

מגישת קשת משתפת בכאב שלה בצל המלחמה: "אני לא יודעת אם אוכל לחזור להיות שמחה. כל לילה אני משננת שמות של נרצחים, עדיין לא קולטת איך באו ושחטו אותם בבתים, במיטותיהם"
מערכת ice |  1
אילנית לוי (צילום שי יחזקאל)
מגישת קשת 12 הוותיקה והאהובה אילנית לוי התראיינה למגזין 'את' וסיפרה את כל שעל ליבה בנוגע למלחמת חרבות ברזל, ההרג הרב, הקרובים והמכרים שנפלו בלחימה והתחושות שלה מאז.
בראיון מספרת לוי: "אני מאוד עצובה", עוד ממשיכה לוי לפרוק את אשר על לבה: "כל יום מתחיל אצלי בבכי ומסתיים בבכי. הייתי אחד האנשים האופטימיים שאני מכירה, ואני לא יודעת אם אוכל לחזור להיות שמחה. כל לילה אני משננת שמות של נרצחים, עדיין לא קולטת איך באו ושחטו אותם בבתים, במיטותיהם".

היא טענה: "חברים של הילדים שלי נהרגו בצבא או נרצחו בנובה, ילדים שהיו בני בית אצלנו. תיקי, חברה טובה שלי, איבדה את בתה אושר, תצפיתנית בנחל עוז. לאיזה מצב הגענו אם היא אומרת שמזל שהיא נרצחה מיד? גם חברה שלי, סימונה שרם, מתנחמת בכך שהבן שלה לא ידע על הטבח כי קיבל כדור בנובה ומת מיד".
לוי גם אומרת בראיון בנוגע לפחד הכי גדול שלה: ""יש לי פוביה מג'וקים. אם אני מתקשרת לאימא שלי בבהלה, היא יודעת מיד שזה בגלל ג'וק. אני יכולה לעזוב אירוע אם אראה ג'וק, ואם יש חלילה ג'וק בבית – אני עוזבת מיד כאילו ראיתי דב ביער. כשהילדים היו קטנים ראיתי ערב אחד ג'וק בבית. ארזתי מיד את הילדים למכונית, הפעלתי מזגן וקראתי לחבר טוב שיטפל בו. נשארנו ברכב עד חמש וחצי בבוקר כי לקח לו הרבה זמן למצוא את הגופה של הג'וק, ורק אחרי שראיתי הוכחה מצולמת, חזרתי איתם הביתה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אבדו את הדרך
    נפתלי 09/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מעט משפחות החטופים אשמים באי החזרתם של יקירהם בשל ההפגנות וערבותם של חסרי לב הפכו את נושא החטופים להפגנות פוליטית זה תרם לחמאס להתעקש גם העיז לרצוח חטופים
    סגור